شخصیت شناسی از روی حرکات سر

- تکان دادن سر به بالا و پایین: کمک می کند دیگران آرامش بیابند و نشانگر توافق است. - تکان دادن سر به چپ و راست: تکان دادن سر از یک سو بسوی دیگر دال بر مخالفت و بی علاقگی است. - تکیه دادن …

- تکان دادن سر به بالا و پایین: کمک می کند دیگران آرامش بیابند و نشانگر توافق است.
- تکان دادن سر به چپ و راست: تکان دادن سر از یک سو بسوی دیگر دال بر مخالفت و بی علاقگی است.
- تکیه دادن سر به چانه: گذاشتن دست ها زیر چانه می گوید: «من حوصله ام سر رفته است.» فرد ممکن است بخواهد خود را مشتاق جلوه دهد اما پیام واقعی آن چنین است: «من قادر نیستم روی سخن شما تمرکز کنم.»
- مالش گردن: مالش گردن تردید را در مورد موضوع گفته شده و یا شنیده شده آشکار می سازد. این ژست معمولا توسط انگشت اشاره روی کنار گردن درست زیر گوش پدید می آید.
- نوازش چانه: این علامت نوید دهنده، نشانگر آنست که توجه شنونده با دقت کامل و مشتاقانه به تک تک واژه هایی است که شما می گویید. این حرکتی متفکرانه است که معمولا توسط مردی که ریش ندارد انجام می شود.
- مالش چانه: این ژست اندکی متفاوت بوده و توسط حرکت انگشت اشاره بر سراسر پایین چانه انجام می گیرد و می تواند نشانگر آن باشد که شنونده حرف شما را باور ندارد.
- خمیازه کشیدن: یادتان باشد که خواب آلودگی به تنهایی علت خمیازه کشیدن نیست، بلکه «خمیازه اجتماعی» نیز وجود دارد. خمیازه ای که در یک موقعیت استرس زای خفیف پدید می آید. هنگامیکه مردد هستید چه کاری می خواهید انجام دهید خمیازه روشی است برای خریدن زمان.