تعریف كاربران

برای این كار ، مراحل زیر را طی نمائید : CONTROL PANEL > USERS SETTINGS > START > توجه داشته باشید كه نامهای كاربری باید با نامهای مورد استفاده در ویندوز قبلی یكسان باشند. اگر نامهای قبلی را به خاطر ندارید ،‌ …

برای این كار ، مراحل زیر را طی نمائید :
CONTROL PANEL > USERS SETTINGS > START >
توجه داشته باشید كه نامهای كاربری باید با نامهای مورد استفاده در ویندوز قبلی یكسان باشند. اگر نامهای قبلی را به خاطر ندارید ،‌ WINDOWS EXPLORER را باز كرده و در پوشه C:\OLDSTUF\PROFILES نامهای قبلی را در آن مشاهده كنید. در این پوشه برای هر نام كاربری ثبت شده یك پوشه خواهید یافت.
نگران كلمات عبور نباشید. برای اطمینان ، با استفاده از تمام نامهای كاربری ، یك بار به سیستم وارد و از آن خارج شوید. در نهایت یك بار دیگر از سیستم خارج شده ، اما این بار هنگام ورود به جای تایپ یك نام كاربری و كلمه عبور ، كلید ESC را فشار دهید تا بدون نامی مشخص وارد ویندوز شوید.
در منوی START به ترتیب گزینه‌های PROGRAMS > MS DOS PROMPT و یا در ویندوز ۹۸ به ترتیب گزینه‌های START > PROGRAMS > ACCESSORIES > MS DOS PROMPT را انتخاب كنید. فرمان XCOPY C:\OLDSTUF\*.* C:\WINDOWS/S/H/R/C را تایپ كرده و كلید ENTER را فشار دهید. وقتی XCOPY با پیامی در مورد بازنویسی فایلها می‌پرسد ، كلیدA را فشار دهید تا تمام آنها بازنویسی شوند. پس از اتمام عملیات XCOPY ، سیستم را مجددا راه اندازی نموده و در صورت لزوم با یك نام كاربری مشخص وارد سیستم شوید. برای اطمینان پوشه MY DOCUMENTS را باز كنید تا مطمئن شوید تمام فایلهای شخصی و همچنین پوشه FAVORITES برنامه INERNET EXPLORER و میانبرهای سفارشی منوی START همانند قبل در آن موجود هستند.