تهیه دیسك راه انداز

اگر به دیسكت راه انداز سیستم دسترسی ندارید می توانید براحتی مطابق روش زیر برای خود تهیه فرمائید. ▪ یك فلاپی را درون درایو قرار دهید. START > SETTINGS > CONTROL PANEL > ADD/REMOVE PRGRAM > STARTUP DISK ▪ در این صفحه كلیدی بنام CREATE DISK وجود …

اگر به دیسكت راه انداز سیستم دسترسی ندارید می توانید براحتی مطابق روش زیر برای خود تهیه فرمائید.
▪ یك فلاپی را درون درایو قرار دهید.
START > SETTINGS > CONTROL PANEL > ADD/REMOVE PRGRAM > STARTUP DISK
▪ در این صفحه كلیدی بنام CREATE DISK وجود دارد. روی آن كلیك كنید و اعلانها را به ترتیب دنبال نمائید. در منوی STARTUP گزینه START COMPUTER WITH CD-ROM SUPPORT را انتخاب كنید. طی بارگذاری درایوها،‌ CD ویندوز را در درایو بگذارید.
پس از اینكه سیستم را دوباره راه اندازی كردید ، بستگی به انتخاب شما ، سیستم می تواند از درایوهای فلاپی و یا CD استفاده كند و اطلاعات را از آنجا بخواند.
در صورتی نصب ترمیمی انجام نمی‌دهید فرمان C:\WINDOWS\COMMAND\DELTREE/Y C:\WINDOWS را تایپ كرده و كلید ENTER را فشار دهید.
روند حذف فایلهای قدیمی مدتی طول می‌كشد. اما سوئیچ /Y اعلانهای تائید را نمایش نمی‌دهد. بنابراین در این حین می‌توانید استراحت كنید.
▪ به اعلان A: باز گردید.
▪ عبارت X:SETUP را تایپ كنید. به جای X نام داریو CD خود را وارد كنید. درایو CD ، معولا یك حرف بعد از آنچه در ویندوز است خواهد بود. فرضا اگر در ویندوز درایو D: مربوط به CD-ROM باشد. احتمالا در اینجا بهE: تبدیل شده است. حال كلید ENTER را فشار دهید و اعلانها را به ترتیب دنبال كنید.
پس از بازگشت به ویندوز، درایور كارت گرافیكی خود را مجددا نصب كنید. اگر ویندوز شما برای بیش از یك كاربر راه اندازی شده است، باید هر حساب را نیز دوباره ایجاد كنید.