ویندوز ۹۸ و ME

نسخه‌های ۹۸ و ME ، برخی از داده‌های مهم خود را در پوشه اصلی ویندوز نگهداری می‌كنند. بنابراین باید چند زیر پوشه از آن را در جایی دیگر كپی كنید. برای كپی كردن برخی از داده‌های مهم …

نسخه‌های ۹۸ و ME ، برخی از داده‌های مهم خود را در پوشه اصلی ویندوز نگهداری می‌كنند. بنابراین باید چند زیر پوشه از آن را در جایی دیگر كپی كنید.
برای كپی كردن برخی از داده‌های مهم ، مراحل زیر را طی می‌كنیم:
▪ روی MY COMPUTER كلیك راست كرده و گزینه EXPLORER را انتخاب می‌كنیم.
▪ روی آیكون درایو C دوبار كلیك می‌كنیم. در ویندوز ME شاید لازم باشد ، روی گزینه VIEW THE ENTIRE CONTENTS OF THIS DRIVE نیز كلیك كنیم.)
▪ حال در قاب سمت راست پنجره كلیك راست كرده و به ترتیب گزینه FOLDER NEWرا انتخاب كنید و یك پوشه جدید بنام OLD STUF ایجاد می‌كنیم. حال وارد پوشه اصلی ویندوز ، كه معمولا به نام WINDOWS می‌باشد وارد می شویم.
(ممكن است لازم باشد روی گزینه VIEW THE ENTIRE CONTENTS OF THIS FOLDER نیز كلیك كنیم.) كلید CTRL را پایین نگه داشته و زیر پوشه های ALL USERS , APPLICATION DATA , DESKTOP , FAVORITES , LOCAL SETTING , PROFILE , SEND TO , START MENU را انتخاب می‌كنیم.
اگر این زیر پوشه‌ها قابل مشاهده نیستند ،‌ از منوی VIEW گزینه FOLDER OPTIONS را انتخاب كرده و در قسمت VIEW ، گزینه SHOW ALL FILES را انتخاب كرده و سپس روی دكمه OK كلیك می كنیم. در هر صورت پس از انتخاب این زیر پوشه‌ها ، كلید CTRL را پائین نگه داشته و این پوشه‌ها را تا پوشه C:\OLDSTUF درگ می‌كنیم.
پس از قرار دادن یك دیسك راه انداز در درایو فلاپی و یا قرار دادن CD راه انداز در درون CD DRIVE ، سیستم را مجددا راه اندازی كنید.