ساختن یک رادیوی کریستالی ساده

▪ کامل کردن سیم پیچی بطری به پنج دور دیگر ادامه دهید و یک حلقه کوچک دیگر ایجاد نمائید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا سطح بطری از سیم پوشیده شود و به دسته دوم سوراخ ها در انتهای …

▪ کامل کردن سیم پیچی بطری
به پنج دور دیگر ادامه دهید و یک حلقه کوچک دیگر ایجاد نمائید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا سطح بطری از سیم پوشیده شود و به دسته دوم سوراخ ها در انتهای بطری می رسید.
سیم را تا آنجا ببرید که فقط ۱۸ اینچ باقی بماند و این کار را نیز با دو سوراخ انتهای بطری تکرار کنید بطری نهایتاً باید شبیه به این شکل شوند:
اکنون ما این عایق را در انتهای سیم بر می داریم و حلقه های کوچکی که در هر پنج دور ایجاد کردیم این حلقه ها (توپی) نامیده می شوند) اگر از سیم لعاب دار استفاده کرده اید می توانید از کاغذ سمباده برای جدا کردن عایق استفاده کنید. همچنین می توانید از پاک کننده قوی استفاده نمایید که برای البسه کوچک استفاده می شود که معمولاً بد بو و کثیف می شود این عایق را دو قسمت عمده و اصلی سیم پیچ را برندارید فقط از انتهای سیم ها و حلقه های کوچکی که ایجاد کردید این کار را انجام دهید اگر از سیم روکش پلاستیک استفاده می کنید کار شما با یک چاقوی تیز آسان می شود.