آفتاب

اولین مصاحبه مالک کوروش کمپانی پس از فرار



امیر حسین شریفیان، مدیر و مالک کمپانی جنجالی کوروش که این روزها حسابی خبرش داغ شده، در نخستین اظهارات از زمان فرار از کشور شمار چهره‌های معروف تبلیغ کننده برای این کمپانی را بالغ بر ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

سایت عصر ایران ویدیویی از نخستین مصاحبه مالک کوروش کمپانی منتشر کرده که شخص شریفیان آن را پس از فرار از ایران و انتشار خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست خود منتشر کرده است.

وی در این مصاحبه که با یکی از پروژه بگیران بدنام مقیم آلمان صورت گرفته، ادعاهایی را در دفاع از خود مطرح کرده است.

او در بخشی از این مصاحبه رقم بدهکاری این کمپانی به مردم را حدود ۱۳۰ الی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

شریفیان همچنین مدعی شد که اموال داخل این کمپانی توسط مردم ربوده شده و کارمندان این شرکت تا روز ورود مردم به این ساختمان در محل کارشان حضور داشته‌اند و حتی از سوی مالباختگان تهدید شده‌اند!

وی همچنین در جای دیگری هرنوع همکاری پدرش را رد کرده و از توقیف اموال و املاک خود گفته است.

 شریفیان در ادامه مصاحبه ضمن دفاع از بازیگران و چهره‌های معروفی که مبلغ این کمپانی بودند تلاش کرد با پیش کشیدن موضوعات دیگر این پرونده را به حاشیه ببرد.

وی مبلغ پرداختی به سلبریتی‌ها که تعدادشان را ۵۰۰ تن برآورد کرد، ۱ الی ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد؛ ادعایی که توسط مصاحبه کننده مورد تردید قرار گرفت.

مالک کوروش کمپانی در جایی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چه راه حل پیشنهادی برای رسیدن مردم به پولشان دارد، بار دیگر موضوع توقیف اموالش را پیش کشید و حتی مدعی شد که حاضر است به شرط عدم بازداشت با پای خود به ایران بازگردد و جوابگوی مردم باشد! / ایسنا




وبگردی