آفتاب

دنیای هدیه های فانتزی

دنیای هدیه های فانتزی

دیتاکی یک برند ثبت شده ابرانی در زمینه محصولات الکترونیکی در ایران است و کلیه امور مربوط به خدمات پشتیبانی و گارانتی و پخش محصولات آن به صورت انحصاری توسط شرکت بازرگانی نشان زندگی در ایران انجام می پذیرد.

محصولات دیتاکی شامل انواع فلش مموری های فانتزی در مدل های چرمی، کلیدی، کارتی، کریستالی ، پاور بانک ، بلوتوث اسپیکر میباشد.


دیتاکی به عنوان یکی از اولین شرکت های معرفی کننده پاوربانک در ایران از سال 92 پاوربانکهای لوکس مدل   DK210 را با ظرفیت 4000 میلی آمپر روانه بازار نمود. پس از آن نیز به دلیل استقبال بی نظیر از این محصول توسط صاحبان شرکت ها و مشاغل مختلف، به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفت. ودر سال جدید نیز دیتاکی پاور بانک های نسل جدید لیتیوم پلیمری خود را در مدل های 6500 و 8000 میلی آمپری به بازار معرفی نمود.

هم اکنون محصولات دیتاکی به دلیل کیفیت و زیبایی خود به عنوان یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی، مورد توجه سازمانها و شرکت های معتبر قرار دارد.


این شرکت به تازگی علاوه بر اراِیه فلش مموری و پاوربانک در مدل های مختلف محصولات جدیدی نظیر بخور سرد یو اس بی و بلوتوث اسپیکر نیز در سبد کالایی خود قرار داده است.

http://www.datakey.ir/giftproducts.aspx

کد N957299

وبگردی