آفتاب

آغاز بزرگترین رویداد ملی برند با محوریت مصرف کنندگان

آغاز بزرگترین رویداد ملی برند با محوریت مصرف کنندگان

با شرکت در این همایش بزرگ و حمایت از برند قصرشیرین در قرعه کشی 15 تبلت،15 گوشی،15 سکه طلا و جایزه ویژه 3 تور استانبول شرکت نمائید.

شیوه شرکت در نظرسنجی برندهای برتر از طریق وب سایت


1- ابتدا وارد سایت www.irantopbrands.org شوید و بر روی گزینه ثبت نام است کلیک نمائید.


2- در این قسمت اطلاعات فردی خود را وارد نمائید (پرکردن فیلدهایی که * دارند الزامی است) ، پس از ثبت اطلاعات در صفحه بعدی پیغامی با این مضمون برای شما به نمایش در می آید : "یک ایمیل حاوی لینک تایید حساب کاربری برای شما ارسال گردید"


3- به ایمیل شخصی خود رفته و بر روی ایمیلی که جهت تایید حساب کاربری برای شما ارسال شده کلیک نمایید.

4- پس از تایید ایمیل وارد سایت جشنواره شده و روی گزینه ورود کلیک کرده و با واردکردن نام کاربری و کلمه عبور وارد پنل کاربری شوید.

5- سپس بر روی خانه کلیک نمایید و گزینه شرکت در نظرسنجی را انتخاب نمایید.

6- در این قسمت گروه هایی که به صورت مجزا در هر بخش میتوانید به آنها رای دهید، نمایش داده میشود، آژانس های مسافرتی را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید.


7- شما در این بخش میتوانید به برند مورد نظر خود ( قصر شیرین ) رای دهید، روی لوگوی قصرشیرین رفته و ستاره را کلیک نمایید.  پس از کلیک بر ستاره و انتخاب قصرشیرین روی گزینه ثبت نهایی رای کلیک کنید.


8- در مرحله پایانی و پس از ثبت رای نهایی این پیغام برای شما به نمایش در خواهد آمد به منزله این که رای شما با موفقیت ثبت گردیده است.

9- با ثبت رای نهایی در سایت، شما جزء کسانی خواهید بود که در قرعه کشی 15 تبلت، 15 موبایل، 15 سکه بهار آزادی و همچنین جایزه ویژه 3 تور استانبول حضور خواهید داشت.

10- با تشکر از حمایت شما از برند قصرشیرین امیدواریم آرای شما باعث دلگرمی مدیران و پرسنل شرکت قصرشیرین جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شما حامیان عزیز شود.
کد N606822

وبگردی