آفتاب

سخن هميشگي سي بازار: سريع، آسان، مطمئن، ارزان

 سخن هميشگي سي بازار: سريع، آسان، مطمئن، ارزان

فروشگاه الکترونیکی یکی از بهترین راهکارهای پیشبرد اهداف تجاری به شمارمي رود،...

فروشگاه الکترونیکی یکی از بهترین راهکارهای پیشبرد اهداف تجاری به شمارمي رود، به اینصورت که با استفاده از این روش خریدار ، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ( خصوصا" هزینه های ایاب و ذهاب )، با آرامش کامل، کالا و یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نموده و بدون هیچ مشکلی آنها را درب منزل و یا محل کار تحویل می گیرد ضمن اینکه تمامی مراحل خرید و فروش، انتخاب کالا، ارسال و دریافت کالا ، مراودات مالی و تمامی آنچه در بحث تجارت مد نظر می باشد را می توان بصورت الکترونیکی و با سرعت هر چه بیشتر به انجام رسانید.

مزایای سی بازار:

1- افزایش چشمگیر قدرت خریدار

2- دسترسی به انواع بيشتري از کالاها و خدمات

3- کسب اطلاعات فراوان در مورد تمام مشخصات کالا

4- سهولت بيشتر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحویل گرفتن سفارش

5- قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات

6- با حذف واسطه ها ارتباط بین خریدار و تولید کننده بهینه خواهد شد و هزينه ها كاهش خواهند يافت.

در این بین سی بازار با رویکرد فروش اینترنتی محصولات و لوازم خانگی ، صنایع دستی ، پوشاک، واردات محصولات چيبو آلمان، پوست و چرم  چند ماهی است پا به عرصه تجارت الکترونیک ایران نهاده است.

سی بازار با داشتن قرارداد با توليدكنندگان برتر كشور در زمينه هاي مختلف از جمله محصولاتی مانند لوازم دکوری و تزئینی، لوستر، صنايع دستي، چرم و پوست و ... سعي در حذف واسطه ها و ارائه محصولاتش با قيمتي كاملا  رقابتي به سي بازاريها دارد.  

سی بازار با عمر کوتاهی که از آغاز به کار آن می گذرد با دریافت نماد الکترونیک و عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ایجاد راه های متنوع پرداخت سعی بر جلب اعتماد بیشتر مشتریان داشته ، همچنین ایجاد روش های مختلف ارسال محصول به تمام نقاط ایران ، ضمانت اصالت کالا ها و قابلیت ارجاع آنها  و راه های مختلف سفارش و پیگیری سفارشات از دیگر امکانات و مزایای سی بازار می باشد.

در جشنواره پاییزه سی بازار همراه شما هستیم.



کد N575543

وبگردی