آفتاب

غول ذخیره سازی سیلیکون پاور به بازار آمد!

غول ذخیره سازی سیلیکون پاور به بازار آمد!

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه کنندگان مطرح محصولات مرتبط با گروه حافظه در دنیا ، از جدیدترین هارد اکسترنال 3.5 اینچی خود با ظرفیت 4 ترابایت پرده برداشت.

چهار ترابایت داده در یک جا
کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه کنندگان مطرح محصولات مرتبط با گروه حافظه در دنیا ، از جدیدترین هارد اکسترنال 3.5 اینچی خود با ظرفیت 4 ترابایت پرده برداشت.
این محصول که Stream S06 نام دارد دارای پورت پرسرعت USB 3.0 می‌باشد و در قالب یک بدنه بسیار زیبا ارائه شده است. طراحی منحصربفرد دستگیره‌ای این محصول ترکیبی از زیبایی و کارایی بالا را برای کاربران آن به ارمغان می‌آورد و تجربه‌ای دلچسب را در زمان استفاده و حمل هارد به کاربران خود هدیه می‌کند. از طرف دیگر توان بالا و ظاهر زیبای این محصول آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ذخیره سازی اطلاعات پر حجم کاربران بدل کرده است.
ظرفیت بالا، پتانسیل‌های بیشتر
این هارد اکسترنال 3.5 اینچی قادر است تا 4 ترابایت داده را در خود ذخیره کند و این بدان معناست که کاربران می‌توانند از کلیه فایل‌های خود تنها روی یک ابزار ذخیره سازی بکاپ دریافت کنند. به این ترتیب محدودیت فضای ذخیره سازی سیستم‌های کامپیوتری نیز از میان خواهد رفت و دیگر برای نگهداری حجم بالای داده مشکلی پیش روی شما نخواهد بود.
4 ترابایت داده یعنی ...
ظرفیت ذخیره سازی 4 ترابایت به معنای آن است که شما می‌توانید 1.952 میلیون عدد عکس دیجیتالی با کیفیت بالا، 976 هزار قطعه موسیقی یا 1760 ساعت فیلم HD را در تنها در یک هارد اکسترنال ذخیره کنید. علاوه بر این، جای هیچگونه نگرانی از بابت سرعت انتقال داده هم وجود نخواهد داشت چراکه این هارد مجهز به پورت پرسرعت USB 3.0 می‌باشد و می‌تواند داده‌های شما را با سرعت باور نکردنی 5 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند که در واقع 10 برابر سریع‌تر از انواع USB 2.0 می‌باشد. هارد Stream S06 به خاطر ظرفیت بالا و انتقال بسیار سریع داده‌ها می‌تواند بهترین انتخاب برای برطرف ساختن نیازهای گوناگون شما شامل تدوین فیلم، اجرای گیم و دریافت بکاپ از اطلاعات مهم‌تان باشد.
همراه همیشگی شما
هارد اکسترنال جدید سیلیکون پاور دارای طراحی منحصربفرد دستگیره مانند است که حمل آن را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. علاوه بر این، شکل دستگیره‌ای این هارد ظاهری کاملا امروزی به آن بخشیده و آن را به یک اثر هنری متمایز از سایر محصولات موجود در بازار بدل کرده است. علاوه بر این، بدنه خاص Stream S06 به گونه ای طراحی شده است که امکان قرار دادن هارد بسته به فضای موجود را فراهم می‌کند و می‌توان آن را به حالت ایستاده یا خوابیده قرار داد. روی بدنه این محصول تعداد محقظه تهویه هوا تعبیه شده است که در کنار اثر خنک کنندگی، مصرف پایین انرژی هارد را نیز به دنبال خواهد داشت. کمپانی سیلیکون پاور برای پاسخگویی هرچه بهتر به نیازهای کاربران خود، این محصول را در سه ظرفیت 2، 3 و 4 ترابایت عرضه کرده است. گفتنی است که کلیه هاردهای سیلیکون پاور همراه با دو سال گارانتی و به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه می‌شوند. گفتنی است که امکان دانلود رایگان نرم‌افزار SP Widget با هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و نسخه 60 روزه آنتی‌ویروس نورتون نیز برای خریداران این نوع محصول فراهم خواهد بود.
کد N476930

وبگردی