آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های وزارت ارتباطات‌ و سازمانهای وابسته

نمایش ۱ تا 25 از ۱۴ مقاله

این سایت به معرفی شرکت پست می پردازد و دارای قسمتهای مختلفی چون تمبر شناسی فرهنگ اصطلاحات پستی خدمات به مشترکین و.. می باشد.و همچنین می توانید از بازار الکترونیکی این شرکت استفاده کنید.



شركت سهامی مخابرات استان تهران همانند سایر شركتهای مخابراتی استانها درراستای سیاست تمركززدایی وبراساس قانون اصلاح مادة 7 قانون تأسیس شركت مخابرات ایران مصوب 6/2/73 مجلس شورای اسلامی ومطابق با اساسنامة مصوب 1/11/74 كمیسیون مربوطه درمجلس كه درتاریخ 11/11/74 توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد به مدت نامحدود تأسیس گردید وآغازبه كار نمود.



مرکز تحقیقات مخابرات ایران در سال 1349 تاسیس شد. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرکز تحقیقات با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی اداره امور مرکز در اواخر دهه اول تاسیس آن به وزارت پست و تلگراف و تلفن واگذار و از سال 1359 همزمان با توجه دولت به مراکز تحقیقاتی فعالیت های پژوهشی مرکز شکل منسجم تر و جدی تری یافت.



ورود شما را به جایگاه اینترنتی شرکت سهامی مخابرات استان آذربایجانغربی خوش آمد می گوئیم. در طراحی این سایت سعی بر آن بوده است که اطلاعات مورد نیاز کاربران و سرویسهای مختلف ارائه شده و نحوه پیدایش و مفهوم ارتباطات در اختیار شما قرار گیرد،



شرکت مخابرات استان بوشهر در راستای مشتری مداری و توجه به خواسته های مشتریان ، اقدام به پیاده سازی نظام نوینی در سازمان خود نمود تا بتواند بهتر و پویاتر، نیازهای مشتریان درونی و بیرونی خود را مشخص و معـلوم نماید و جهت برآوردن خواسته های آنها ، اهـداف سازمان خود را ترسیم نماید.



مخابرات استان سمنان در سال 1306 هجری شمسی با یک خط تلفن مغناطیسی در منطقهٔ بازار بزرگ سمنان افتتاح و با یک رشته سیم آهنی از تهران به سمنان و از سمنان به شهرهای مختلف استان از جمله دامغان ، شاهرود و گرمسار زیر نظر ادارهٔ مکالمات مرکزی ارتباط داشته است.



در طراحی این سایت سعی بر آن بوده است که اطلاعات مورد نیاز کاربران و سرویسهای مختلف ارائه شده و نحوه پیدایش و مفهوم ارتباطات در اختیار شما قرار گیرد، بدین ترتیب این سایت بازدیدکنندگان را جهت کسب اطلاعات مورد نیاز سرویسهای موجود یاری خواهد کرد. براین باور معتقدیم که این سایت می تواند انتظارات شما را برآورده سازد و این اطمینان را می دهیم که مدیریت و کلیه پرسنل تمامی سعی و تلاش خود را در بالابردن کیفی...



اداره کل پست استان تهران در قالب 9 منطقه پستی و با داشتن بیش از 3600 نفر پرسنل خدمات پستی از طریق 974 واحد پستی مشتمل بر 355 دفتر شهری و 22 دفتر روستایی 421 دفتر مشترک پست و مخابرات 71 آژانس پستی شهری 15 نمایندگی پستی و 90 دفتر خدمات ارتباطی به ساکنان گستره استان تهران عرضه می‌کند.



ایران، یكی از پیشگامان عرضه خدمات پستی در جهان است و سابقه فعالیت های پستی در ایران به هزاران سال پیش باز می گردد. امیركبیر، صدراعظم ایران، بیش از صدو پنجاه سال پیش پست نوین ایران را پایه گذاری كرد. تـجربه طولانی، درك و شناخت روزافزون از خدمات پستی موجب شد تا با هدف فراهم آوردن تسهیلات لازم جــــهت استــفاده عمـــوم از خدمات پستی در ارتباطات داخلی وخارجی، اعمال سیاست جامع در زمینه برنامه ریزی، تأس...





مرکز آموزش شرکت مخابرات فعالیت آموزشی خود را در زمینه برگزاری دوره های ضمن خدمت در گرایش های سوئیچ الکترومکانیک ، کابل و مایکروویو از سال 1348 آغاز نموده است . همگام با پیشرفت صنعت مخابرات و ابداع سیستم های جدید و پیشرفته مخابراتی و تغییر سریع تکنولوژی ، مرکز آموزش فعالیت های خود را افزایش داده و علاوه بر دوره های ضمن خدمت از سال 1364 آموزش های بلند مدت تربیت تکنسین ابتدا در تهران و از سال 1367...





مخابرات در ایران با نصب اولین خط تلگراف در سال 1236 هجری خورشیدی یعنی چهارده سال پس از اختراع آن توسط مورس , بین تهران و چمن سلطانیه در نزدیكی زنجان ( اردوگاه تابستانی ناصر الدین شاه ) آغاز گردید.



توسعه دهنده شبکه ارتباطی در گیلان، دانلود نرم افزار و آنتی ویروس، خدمات دیتا، هزینه خدمات، ۱۱۸ ، اتاق اخبار، تجارت می‌باشد.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۴ مقاله