آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های مراکز و سازمان‌ها

نمایش ۱ تا 25 از ۱۵ مقاله




انجمن حمایت از حیوانات یك انجمن مردمی و زیست محیطی از گروه تشكل‌های غیر دولتی (NGO) است كه با شماره ثبت ۱۰۷۱۹ از ابتدای زمستان ۱۳۷۷ آغاز به كار نموده است. این انجمن از نظر قانونی، به تایید وزارت كشور و اطلاعات نیروی انتظامی و اداره ثبت شركتها رسیده است.



هدف اصلی از ایجاد این سایت ارتقا جایگاه دامپزشكی در كشور و آگاهی افكار عمومی نسبت به این رشته حیاتی برای ایران حال و آینده است. غذا جزو یكی از سه نیاز اصلی بشر بوده و هست و دامپزشكی نقشی كلیدی در تامین امنیت غذایی جامعه بر عهده دارد. همچنین كنترل بیش از 400 نوع بیماریهای مشترك بین دام و انسان بر عهده دامپزشكی است.



هدف موسسه انجام تحقیقات علمی –كاربردی پیرامون موضوعات مرتبط با آبزیان و محیط زیست آنان جهت حفاظت و بازسازی ذخایر و بهره برداری پایدار شیلات ایران از منابع زنده موجود در آبهای موضوع ماده 3 اساسنامه شركت سهامی شیلات ایران مصوب 16/11/1364 هیات وزیران و موضوع ماده 2 قانون حفاظت و بهره بردای از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران مصوب 14/6/74 مجلس شورای اسلامی می باشد.



کلیه فعالیتهای اداری شیلاتی در استان كرمانشاه تا سال 1373در قالب واحد آبزیان زیر نظر سازمان جهاد سازندگی وقت انجام می شده است. در سال 1373 نمایندگی شیلات با پوشش فعالیتهای شیلاتی سه استان كرمانشاه, همدان وایلام تشكیل شد ودر سال 1374 با مستقل شدن شیلات استانهای همدان وایلام , با عنوان نمایندگی شیلات استان كرمانشاه به فعالیت خود ادامه داد.



هدف در شمال, برای صید ماهی و تهیه محصولات مربوط به صنعت ماهی و حفظ و ازدیاد نسل ماهی و ایجاد كارخانجات و هر گونه امور بازرگانی و معاملات مجاز مربوط به صنعت ماهی در حوزه دریای خزر و در جنوب. بهره برداری از محصولات دریائی خلیج فارس و دریای عمان و رودخانه های ساحلی جنوب و صید آبزیان و سایر موجودات و محصولات دریایی و تكثیر و پرورش و همچنین توزیع و فروش و مصرف و یا تبدیل محصولات مزبور در داخل كشور و یا...





این سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی گزارشات و عملکردها ، قیمت های داخلی ، قیمت های خارجی محصولات شرکت خود را معرفی می‌کند.



این سایت به معرفی فعالیتها در زمینه بهترین تورهای طبیعی و شکار در کوهها و عکس، مناظر دیدنی و غیره می‌پردازد.



هشتگرد تولید کننده انواع مکمل های غذایی برای انواع طیور، دامها، حیوانات اهلی و خانگی به همراه معرفی محصولات، امکانات و غیره می‌باشد.



تولید کننده مکمل های غذایی دام و طیور و خوراک حیوانات آزمایشگاهی







آموزش تولید ژل رویال ، ملکه کارنیکا ، تلقیح مصنوعی ملکه ، پرورش زنبور عسل بصورت علمی و صنعتی ، دانلود انواع فیلم های آموزشی زنبور و تلقیح ملکه ، ملکه ساسکاتراز کانادایی خواص عسل ، عسل درمانی ، شناخت عسل طبیعی و فروش تجهیزات و لوازم زنبورداری



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۵ مقاله