آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های کلوپ‌ها و انجمن‌ها

نمایش ۱ تا 25 از ۹ مقاله








مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات كودكان، نهادی غیردولتی است كه در سال ۱۳۷۹ پایه گذاشته شد. این نهاد از سوی پژوهشگرانی بنیاد نهاده شده است كه كار پژوهش تاریخ ادبیات كودكان را در سال ۱۳۷۶ به شكل فردی آغاز كردند و اكنون در چارچوب این مؤسسه با بیش از ۵۰ عضو در تهران و شهرهای بزرگی چون اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، یزد، اهواز و قم به كار خود ادامه می‌دهند. دفتر این مؤسسه در تهران است. شیوه همكاری با این مؤسسه ب...



انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انجمنی مستقل ،‌ غیر دولتی ، غیرانتفاعی ، غیرسیاسی و فرهنگی _ صنفی است که از آذرماه سال 1378 با هدف ارائه خدمات فرهنگی ، فراهم کردن بستر مناسبی برای تبادل افکار ، ایجاد همدلی و راهی نویسندگان کودک و نوجوان و صیانت از حقوق آنان ، آغاز به کار کرده است.



اخبار کودکانه اولین مجله خبری برای کودکان. شما را با تازه ترین دستاوردهای علمی و اخبار شنیدنی دنیا آشنا می کند و علاوه بر داستان، طنز و سرگرمی و... خلاقیت، پرسشگری و مهارتهای زندگی را با زبانی ساده و جذاب به شما می آموزد.



آمادگی و مهد کودک ارم دارای پروانه از سازمان بهزیستی کشور با امکانات کافی و کادر مجرب آماده ارائه خدمات به نوردیدگان شما میباشداین مهد کودک در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردیده است. آدرس تبریز ولیعصر خیابان خوابگاه مهتاب غربی پلاک ۴۲ تلفن ۰۴۱۱۳۳۱۹۵۱۹



PedarMadar.com وب سایتی است برای همه پدرها و مادرها . شما در این وب سایت می توانید به اطلاعات مختلفی از دوران پیش از بارداری تا مرحله نوجوانی کودک خود دست یابید .



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۹ مقاله