ـ یکی از مشهورترین کمدیهای یکحلقهای سنت که اصلاً بر مبنای حضور یک قهرمان مسابقات اتومبیلرانی، بارنی اولدفیلد، جلوی دوربین میرود. بهعنوان چاشنی نیز داستانی برای آن سرهمبندی میشود، درگیریهای مرد خوب (سنت) و مرد بد (استرلینگ) بر سر محبوبه معصوم (نورمند) و پیروزی خیر بر شر در آخرین لحظه. سنت در اوایل دههٔ ۱۹۱۰ کمپانی فیلمسازی کیستون را به راه انداخت و کمدیهائی ساخت که معروف به "بزن بکوب" شدند و در سراسر دنیا به شهرت رسیدند. کمپانی کیستون از همان سالهای آغاز کار، کمدینهای بسیاری را جذب و تربیت کرد. در تاریخ سینمای کمدی صامت آمریکا، جز باستر کیتن، کمدینی را نمیتوانیم سراغ بگیریم که از زیر دست سنت بیرون نیامده باشد. سنت، مدیری بود که با رونق گرفتن فیلمهای کمپانی ترجیح داد بیشتر در نقش تهیهکننده ظاهر شود تا کارگردان. ایجاد هیجان با نجات در آخرین لحظه، نتیجه همان توجهی است که سنت همیشه به ویژگیهای بیانی سینما نشان میداد. او، در واقع، با صحنههای انتهائی مسابقه... که بهصورت موازی به دنبال یکدیگر میآیند، به استادش دیوید وارک گریفیث ادای دین میکند که پس از ادوین س. پورتر تدوین موازی را در سینما پایه گذاشت. اما درخشانتر از این رویکرد به تدوین موازی، فکر و اجراء آخرین صحنه فیلم است که برخلاف سنت هر دورهای است: مرد بد که از مرد خوب شکست خورده است، به مبارزه ادامه میدهد، تا آنجا که تمام پلیسها را میکشد. سرانجام نیز که دیگر کسی را نمیبیند تا از بین ببرد، از شدت بد بودن خودش را خفه میکند.