آفتاب

قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران



صنعتگران مختلف از جمله پارت تجارت، ورق‌های ام‌دی‌اف را برای ساخت وسایل مختلف مثل کابینت، کمد دیواری، مبلمان و حتی بسته‌بندی تجهیزات بزرگ در ابعاد مختلف تولید کرده و برش می‌زنند.

ورق ام‌ دی‌ اف (MDF) یکی از انواع مصنوعات چوبی است که از ترکیب کردن ضایعات چوب و رزین‌های مصنوعی به دست می‌آید. همچنین بعضی مواد افزودنی باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر حرارت و حشرات موذی می‌شوند. صنعتگران مختلف از جمله پارت تجارت، ورق‌های ام‌دی‌اف را برای ساخت وسایل مختلف مثل کابینت، کمد دیواری، مبلمان و حتی بسته‌بندی تجهیزات بزرگ در ابعاد مختلف تولید کرده و برش می‌زنند.
قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران هم مثل سایر شرکت‌ها بسته به عوامل گوناگون، متغیر است. بعضی از این عوامل عبارتند از میزان ضخامت تخته‌ها، کیفیت متریال مورد استفاده و ابعاد آن‌ها. در ادامه شما را با دو مرکز فروش ام دی اف، یعنی سایت خاوران و فروشگاه اینترنتی پارت تجارت آشنا خواهیم کرد.  

خاوران یکی از مراکز فروش ام دی اف در تهران

سال‌ها قبل برای خرید مصنوعات چوبی در تهران باید به پل چوبی و دروازه شمیران می‌رفتید، اما از بیست سال پیش، بسیاری از افراد فعال در عرصه خرید و فروش چوب، درودگران و انبارها به شهرک صنعتی بیرون از شهر تهران تحت عنوان سایت خاوران منتقل شدند. مطمئنا اگر تاکنون برای کسب‌وکار یا نیاز شخصی خود به مواد اولیه چوبی نیاز پیدا کرده باشید، نام این مرکز فروش به گوشتان خورده است.
سایت خاوران یکی از بزرگترین شبکه‌های فروش چوب و مشتقات آن در کشور است. البته دامنه فعالیت این مرکز به چوب محدود نمی‌شود، بلکه در این شهرک صنعتی می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی، کارگاه‌های آهنگری و شیشه‌بری هم دسترسی پیدا کنید.


 
مرکز چوب ایران در همه روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است. در روزهای پنج‌شنبه هم می‌توانید تا ساعت یک بعدازظهر به این مجموعه مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که این شهرک صنعتی در روزهای جمعه تعطیل است. البته اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به سایت خاوران را ندارید، نگران نباشید. چون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت parttejaratco.com انواع ورق ام‌دی‌اف و نئوپان مورد نیاز خود را خریداری کرده و از مشاوره‌های کارشناسان ما بهره‌مند شوید.
محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی ضمن داشتن کیفیت بالا، تنوع زیادی از لحاظ نوع روکش، میزان چگالی، تراکم ذرات و مدل دارند. امکان ابزارخوری خوب، عدم وجود گره و اعوجاج در بافت تخته و مقاومت بالا در برابر رطوبت، فشار و نفوذ حشرات هم فقط بخشی از ویژگی‌های تخته‌های MDF این مجموعه هستند.

آدرس بازار ام دی اف خاوران

شهرک صنعتی خاوران در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران-تهران و کنار پمپ بنزین خاوران قرار داد. برای رسیدن به این مرکز، بعد از وارد شدن به جاده امام رضا (ع) باید ۱۴ کیلومتر به سمت مامازند حرکت کنید. بعد از پیمودن این مسافت، شهرک صنعتی خاوران را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد که در آن می‌توانید انواع مصنوعات چوبی مثل تخته سه لایی، چند لایی و غیره را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.
در مرکز چوب تهران، بیشتر از ۵ هزار واحد تولیدی مشغول به کار هستند. زمانی که وارد سایت خاوران می‌شوید، ابتدا با شهرک فناوران، درودگران و مبل‌سازان مواجه خواهید شد. در انتهای شهرک هم چوب فروشان وجود دارند که با جدیت تمام به کار خود ادامه می‌دهند.

قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران و پارت تجارت

شرکت‌های مختلفی در زمینه فروش چوب و مشتقات آن به صورت عمده یا جزئی فعالیت دارند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به سایت خاوران یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی پارت تجارت، انواع ورق ام‌دی‌اف را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. چون این دو مرکز با حذف واسطه‌ها و کم کردن حاشیه سود خود، محصولاتشان را با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رسانند. البته عدم نیاز به مراجعه حضوری، تحویل سریع و به موقع در آدرس تعیین شده هم از دیگر مزایایی است که با خرید اینترنتی، نصیب شما خواهد شد.


 
اگر به دنبال بهترین برند ام دی اف هستید، با چند کلیک در وب‌سایت Parttejaratco می‌توانید مجموعه‌ای متنوع از این محصولات را مشاهده کنید. کارشناسان ما همیشه آماده هستند تا به سوالات شما درباره قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران و ویژگی‌های آن‌ها پاسخ دهند. آگاهی از این اطلاعات، به طور قطع در داشتن یک خرید رضایت‌بخش و مطمئن موثر است.
البته لازم به ذکر است که مصنوعات چوبی ارائه شده در بازار ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی هستند. برای مثال تخته‌های ام‌دی‌اف در صورتی که عایق حرارت و صدا باشند، قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر خواهند داشت. همچنین نوع مغزی، نوع روکش، کیفیت ساخت و شیوه عرضه هم بر قیمت نهایی این محصولات تأثیر می‌گذارند. در ضمن، هر چقدر تخته‌های ام‌دی‌اف ضخامت کمتر داشته باشند، نسبت به خط و خش و ضربه آسیب‌پذیرتر بوده و قیمت پایین‌تری دارند.
با این وجود، باز هم MDF نسبت به سایر مصنوعات چوبی ارزا‌ن‌تر و اقتصادی‌تر است. بنابراین شما با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید برای ساخت وسایل مورد نیاز خود از این محصولات استفاده کنید. در کل، ورق‌های MDF با توجه به موارد استفاده گسترده خود محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. 

گالری تصاویر


وبگردی