آفتاب

سئوسایت در کرج



سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل است که برای این منظور لازم است که از افراد متخصص و حرفه ای که در این زمینه دانش کافی دارد کمک بگیرید چرا که علم و دانش خاص خود را دارند و می توانند به گونه ای موثر سایت شما را طراحی و بهیه سازی کنند.

مجموعه ماهور مارکتینگ دارای سابقه طولانی و درخشانی می باشد که توسط خانم مهسا معدلی مدیریت می شود. این مجموعه با سابقه ی درخشانی که طی چند سال گذشته در کرج و تهران داشته است توانسته رضایت مشتریان خود را از ابتدای کار تا به همین امروز را به همراه داشته باشد.
به جهت تماس با کارشناسان مجموعه ماهور مارکتینگ با شماره 09126942637 تماس حاصل نمایید. ارزان ترین و با کیفیت ترین طراحی و سئو سایت را تنها از ما بخواهید.
این مجموعه تمامی ضمانت های لازم و از جز تا کل کارهایی که باید روی سایت شما به صورت روزانه انجام شود را در ابتدای کار در قراردادی که با شما عزیزان میبندد و همه موارد را قید میکند تا شما هیچگونه نگرانی بابت سایت خود نداشته باشید. اعتماد ورضایت شما اعتبار ماست.
شاید برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که برای سرچ موضوع خاصی به مرورگر خود مراجعه کرده باشید و به دنبال پاسخی مناسب برای سوال خود بوده باشید و به احتمال زیاد در همان صفحه اول به جواب مناسب رسیده باشید.
با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است بسیاری از کاربران وب، برای پیدا کردن پاسخ مناسب برای سوالات خود به سراغ سایت هایی که در اول وب هستند مراجعه می کنند چرا که در آن ها بهترین پاسخ ها وجود دارد و اگر توجه کرده باشید رتبه بالایی را از نظر کاربران نیز به خود اختصاص داده اند و این رتبه نشانگر این است مه توانسته اند به بهترین شکل ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنند.

سئو سایت در کرج | سئوکار حرفه ای | ماهور مارکتینگ

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با سئوسایت در کرج با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم و شما را با مراحلی که سئوسایت دارد آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

سئوسایت

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل است که برای این منظور لازم است که از افراد متخصص و حرفه ای که در این زمینه دانش کافی دارد کمک بگیرید چرا که علم و دانش خاص خود را دارند و می توانند به گونه ای موثر سایت شما را طراحی و بهیه سازی کنند.
بسیاری از شرکت ها و مراکز در بهینه سازی سایت خود با مشکل مواجه هستند و گاها با شکست روبه رو می شوند که این امر به دلیل عدم شناخت از الگویتم های گوگل است و بهتر است که بدانید گوگل به صورت مداوم در حال به روز رسانی الگوریتم های خود است از این رو لازم است که سئوکار به صورت مداوم اطلاعات خود را در این باره به روز رسانی کند و از شیوه های نوین برای بهبود رتبه سایت خود استفاده نمایند.
این روزها گوگل از الگوریتم های هوشمندانه تری برای بررسی سایت های مختلف استفاده می کند و همین امر موجب شده است که بسیاری از افراد از آن غافل شوند و از این الگوریتم ها برای بهینه سازی سایت خود استفاده نکنند.

سئو کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

در گذشته کسب رتبه برتر از گوگل کار چندان سختی نبود و بسیاری از افراد برای بالا بردن رتبه سایت خود از کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات خود استفاده می کردند و برخی دیگر بک لینک های مختلفی را طراحی و تولید می کردند و از آن برای بالابردن رتبه سایت خود استفاده می کردند اما در حال حاضر استفاده بیش از حد مجاز از کلمه کلیدی و تکنیک های سئوی کلاه سیاه دیگر جوابگو نیست و امکان جریمه شدن سایت نیز وجود دارد. بهتر است که بدانید گوگل بیشترین تمرکز خود را بر روی سایت هایی می گذارد که برای کاربران خود ارزش قائل هستند در تلاش می باشند که محتوای ارزشمند را برای آن ها آماده کنند.
لازم به ذکر است که گوگل هر چند ماه یکبار الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند که با اسپم مقابله کند و نتایجی که به مخاطب نمایش داده شود که با نیاز آن ها هماهنگی بیشتری دارد.

مراحل انجام سئوسایت

با توجه به مطالب عنوان شده هر چند وقت یکبار باید بهینه سازی سایت مورد ارزیابی قرار بگیرد و به صورت مداوم فرآیند آن مورد ارزیابی قرار بگیرد، سئو سایت کرج مراحل مخصوص به خود را دارد که بهتر است قبل از هرگونه اقدامی آن ها را بررسی کنید  و برای راه اندازی سایت خود به آن ها توجه بسیاری داشته باشید و از همان ابتدای کار برای بالا بردن ترافیک سایت خود و افزایش رتبه سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.
ما در ادامه به مراحل سئوسایت اشاره خواهیم کرد که توجه به آن ها می تواند به شما در طراحی و بهینه سازی سایت کمک کند.

سئوکار کرج | طراحی سایت حرفه ای | ماهور مارکتینگ

تحقیق کلمه کلیدی

از مهم ترین قسمت های سئوسایت می توان به تحقیق کلمه کلیدی اشاره کرد که لازم است برای بهینه سازی سایت خود همواره از کلمه کلیدی مرتبط با محتوای خود استفاده کنید.

طراحی سایت کرج

برای استفاده از کلمه کلیدی مناسب نیاز است که از ابزارهای مختلفی استفاده کنید، کمک گرفتن از ابزارهای مختلف می تواند به شما در پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب کمک کند، هنگامی که به جستجو کلمه کلیدی می کنید بهتر است که از کلمه کلیدی بنیادی یا اصلی شروع کنید.
این روزها با توجه به اهمیت بالایی که کلمه کلیدی در افزایش رتبه وب سایت ها دارد ابزارهای پولی و غیر پولی بسیاری هستند که به شما کمک می کنند بهترین کلمه را انتخاب کنید اما لازم است که در زمان استفاده از این ابزارها به چند نکته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید:
از کلمات کلیدی طولانی با رقابت پذیری کم شروع به کار کنید.
در کشور ما به این نکته توجه چندانی نمی شود و بسیاری از سئوکارها از این تکنیک استفاده نمی کنند و بهتر است که بدانید این تکنیک روشی بسیار موثر کارآمد برای افزایش ترافیک سایت است، منظور ما از کلمه کلیدی طولانی کلمه ای است که متشکل از سه کلمه یا بیشتر باشد هرچند ترافیک جستجوی کمتری دارند.

می توانید از ایده های (Google auto complete) کمک بگیرید.
از ابزارهای کمکی گوگل به شمار می آید که به افراد در پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب کمک می کند. در زمان جستجوی یک کلمه در گوگل، گوکل لیستی را برای شما به نمایش در می آورد که در آن می توانید پیشنهادات گوگل را مشاهده کنید.

سئو حرفه ای در کرج | طراحی سایت قیمت مناسب | ماهور مارکتینگ

از جستجوی مرتبط گوگل کمک بگیرید.
تگ های عنوان را بهینه سازی نمایید.
زمانی که سایت شما کوگل به نمایش در می آید عنوان آن اولین چیزی است که افراد را به خود جلب می کند از این رو استفاده از عنوان جذاب و مختصر می تواند در جذب مخاطب کمک بسیاری کند.
بعد از تحقیق کلمه کلیدی مناسب، استفاده از تگ عنوان اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به تحقیقات بسیاری که در این زمینه صورت گرفته است استفاده از کلمه کلیدی مناسب در عنوان می تواند در رتبه بندی سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
عنوان متای مرتبط ایجاد کنید.
بعد از تگ عنوان، توضیح متا از اولین چیزی است که می تواند توجه افراد را به خود جلب کند، هر چند در سال 2009 گوگل اعلام کرد که محتوای متا تاثیری در رتبه بندی سایت ها ندارد.

آنالیز کردن رقبا

آنالیز رقبا؛ به سئوکاران کمک می کند که از ایده های جذاب و به روزتری استفاده کنند و در واقع می توانند با تغییراتی در روش رقبا، ایده های بهتری را خلق کنند و مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.
بسیاری از افرادی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند همواره باید به این نکته توجه داشته باشند و می توانند برای این کار از وبسایت های قدیمی و معتبر کمک بگیرند و آن ها را بررسی نمایند چرا که ایده های جالبی را می توانند در آن به دست بیاورند که بر بازدهی سایت آن ها تاثیر بسبار زیادی دارد.

بهینه سازی سئو داخلی

این روزها گوگل برای شناسایی سایت های مختلف و رتبه بندی آن ها همواره الگوریتم های مخصوص به خود را دارند و بسیار هوشمندانه عمل می کند و بهتر است که بدانید تنها مواردی که در سطرهای بالا به آن ها اشاره کردیم در بهینه سازی سایت تاثیر ندارند و بهتر است برای افزایش رتبه سایت خود به نکات بسیاری توجه داشته باشید و تمرکز خود را بر روی بهینه سازی سئو داخلی بگذارید.
نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی سئو داخلی دارد از این رو بهتر است به آن ها توجه داشته باشید.
محتواهای مفید بنویسد و تمام تلاش خود را به کار ببرید که محتوای شما موضوعی جذاب داشته باشد.
علاوه بر کلمه کلیدی مناسب بهتر است که اطلاعات ارزشمند دیگری را به محتوای خود اضافه کنید.
ساختار سایت و ساختار url اهمیت بسیار زیادی دارد از این رو به آن توجه بسیاری داشته باشید.
سرعت بارگذاری آن بالا باشد.
سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند بتوانند به راحتی به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند.
درصورت نیاز باید وبسایت شما به صورت مداوم به روز رسانی شود.

بهینه سازی سئو خارجی

برای آن که اعتماد کاربران به سایت شما جلب شود لازم است که از لینک های معتبر برای وب سایت خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای این کار نباید از هر لینکی استفاده کنید و بهتر است از سایت های معتبر بک لینک بگیرید که با حوزه کاری شما مرتبط باشد. در صورتی که از سایت های بی کیفیت بک لینک دریافت کنید قادر نخواهید بود که رتبه سایت خود را افزایش دهید.

استفاده از URL جذاب

استفاده از URL های جذاب همواره توسط گوگل و کاربران طرفداران بسیاری دارد و در صورتی که از URLهای نامناسب استفاده کنید موتورهای جستجو آن را درک نکرده و نمی توانند تاثیر مثبتی را برای سایت شما به همراه داشته باشند. اگر تمایل دارید که از URL های کاربرپسند برای سایت خود استفاده کنید بهتر است که محتوای سایت خود را به صورت چکیده در اختیار کاربران قرار دهید این کار موجب می شود کاربر به سایت شما مشتاق شود و وقت خود را در سایت شما سپری کند توجه کنید که از کلمات کلیدی به اندازه استفاده کنید تا از اسپم شدن سایت خود جلوگیری نمایید.
برای تصاویر سایت خود از ALT استفاده نمایید.
از مهم ترین راهکارها برای افزایش جذابیت سایت شما می توان به تصاویر مناسب اشاره کرد و شما باید به گونه ای از تصاویر استفاده کنید که نظر گوگل به آن ها جذب شود، شما می توانید برای تصاویر منتشر شده از ALT TEXT کمک بگیرید.
به سایت های معتبر لینک دهید.
بهتر است که بدانید لینک دادن به سایت های معتبر مرتبط راهکاری موثر برای افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گوگل است و این امر کمک می کند که کاربران تجربه مثبتی را از ورود به سایت شما پیدا کنند و گوگل به بهترین شکل ممکن از سایت شما استقبال می کند.
اگر می خواهید از این طریق رتبه سایت خود را افزایش دهید می توانید به سایت هایی که رقیب شما نیستند اما در حوزه ای مشابه با شما فعالیت می کنند لینک دهید این امر کمک می کند علاقمندان بسیاری به سایت شما وارد شوند و از محصولات شما دیدن کنند.
سرعت سایت خود را افزایش دهید.
در سال های اخیر گوگل اعلام کرده است که سرعت سایت می تواند تاثیر بسیاری بر افزایش رتبه سایت شما داشته باشد و سایت هایی که سرعت بارگذاری بالایی دارند کاربران بسیاری را به خود جلب کرده اند. طبق تحقیقات انجام شده اگر سرعت سایت بارگذاری شده یشتر از 3 ثانبه طول بکشد کاربران از سایت شما خارج می شوند که این امر تاثیر منفی را برای سایت شما به همراه دارد.
عواملی وجود دارند که می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند از این رو بهتر است که این عوامل را شناسایی کنید و آن ها را برطرف نمایید از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تصاویری که به صورت اصولی بارگذاری نشده اند و بهتر است که بدانید تصاویر با سایز بزرگ می توانند سرعت سایت شما را کم کند.
زمان پاسخ به سرور بسیار است.
پلاگین های زیاد
عدم فشرده سازی HTTP


گالری تصاویر


وبگردی