آفتاب

حفاظ پنجره شیک و زیبا نمای خانه شما را چشم نواز می کند



نرده حفاظ پنجره در مدل ها و طرح های مختلفی از جمله حفاظ پنجره فرفورژه - حفاظ پنجره مدرن و کلاسیک ، حفاظ پنجره متحرک و حفاظ پنجره برای پنجره های دوجداره در سبک و سیاق سلطنتی و کلاسیک و مدرن و همچنین ساده و یا فانتزی ساخته می شود.

اگر به دنبال یکی از روش هایی امن کردن خانه هستید ما به شما پیشنهاد می دهیم که نرده حفاظ پنجره را برای خود برگزینید. حفاظ پنجره با طرح ها و شکل های متفاوتی در حفاظ سازه تولید می شود. در نظر داشته باشید که برای داشتن یکی از این طرح ها و مدل های مختلف محافظ نرده پنجره کافیست با شماره تماس 09123469705 تماس بگیرید. در شرکت حفاظ سازه طرح های زیبای نرده پنجره برای امن کردن خانه شما و همچنین زیبا ساختن نمای دکوراسیون داخلی و خارجی منزل ساخته می شود.
در صورتی که خانه شما در طبقات پایین است و یا اینکه ویلا باغ و یا خانه های مسکونی ویلایی دارید، باید به فکر حفاظت از پنجره خانه ها باشید. زیرا وجود نرده پنجره نه تنها سبب می شود تا سارقین وارد خانه نشوند و نقشه شوم آن ها عملی شود. بلکه مانع از سقوط افراد می شود.
نرده حفاظ پنجره در مدل ها و طرح های مختلفی از جمله حفاظ پنجره فرفورژه - حفاظ پنجره مدرن و کلاسیک ، حفاظ پنجره متحرک و حفاظ پنجره برای پنجره های دوجداره در سبک و سیاق سلطنتی و کلاسیک و مدرن و همچنین ساده و یا فانتزی ساخته می شود.
در بین انواع نرده حفاظ پنجره که در حفاظ سازه تولید می شود، نرده پنجره فرفورژه فروش بیشتری دارد زیرا زیبایی منحصر به فرد این طرح و هارمونی و هماهنگی بیش از حد این طرح با اکثر عناصر دکوراتیو سبب می شود تا نمای خانه شما زیباتر از قبل شود.

برای اینکه امنیت خانه را با نرده حفاظ پنجره تامین کنید باید بدانید که فاصله میلگردها یا همان تیغه ها استاندراد باشد تا مانع از عبور شود. در واقع برای اینکه سر انسان از بین این تیغه ها عبور نکند باید تراکم بالا و فاصله استانداری بین آن ها لحاظ شود. تمامی جنبه های امنیتی برای ساخت نرده حفاظ پنجره در حفاظ سازه رعایت می شود. همچنین در نظر داشته باشید که باید فاصله ملیه های عمودی در نرده حفاظ پنجره نباید بیش  از یک مقدار معین باشد، زیرا باز هم راه را برای سارقین هموار می کند. بهترین نرده حفاظ پنجره با رعایت جنبه های امنیتی و همچنین جنبه های زیبایی شناختی و در نظر گرفتن بهترین متریال و رنگ آمیزی با کیفیت عالی در حفاظ سازه با نیم قرن تجربه انجام می شود. مشتریان ما همیشه بهترین ها را از ما دریافت می کنند. زیرا برای ساخت یک محصول و جلب رضایت مشتری تمام تلاش خود را انجام داده و تمامی ابعاد لازم برای ساخت یک حفاظ پنجره با کیفیت را ارائه می دهیم . برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن 09123469705 تماس بگیرید.
حفاظ پنجره شیک  

نرده پله دوبلکس زیبایی را به خانه شما دعوت می کند

اگر به دنبال نرده پله دوبلکس شیک و زیبایی هستید که ساختمان شما و دکوراسیون خانه را بسیار زیبا جلوه دهد، به شما پیشنهاد می دهیم که نرده حفاظ پله گرد یا پیچی را برای خود اختیار کنید. این نرده حفاظ با طرح خاص و مدرنی که دارد نه تنها هیچ گاه قدیمی نمی شود بلکه با نمای بسیار جالب خود، به فضا هیچان خاصی نیز می بخشد. نرده پله دوبلکس مدرن و یا کلاسیک طرج جدید برای خانه هایی که به صورت دوطبقه هستند و تنها اتاق ها در بالا است، انتخاب عالی است. شما برای داشتن این نرده حفاظ های مدرن و خاص کافیست با حفاظ سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده پرده دوبلکس دارد و قیمت مناسبی نیز برای این امر در نظر می گیرد، مشورت بگیرید.
در هنگام خرید نرده پله دوبلکس باید به چند ویژگی مهم این نرده دقت داشته باشید. مهمترین نکته ای که باید نرده پله دوبلکس داشته باشد این است که ایمنی را حفظ کند. زیرا کارکرد اصلی این نرده حفاظ ها این است که در کنار پله نصب شود و از سقوط افراد پیشگیری کند. باید این نرده حفاظ شیک و زیبایی نیز داشته باشید تا نمای خانه شما را زیبا جلوه دهد. همچنین باید کیفیت متریال به کار رفته در ساخت نرده حفاظ به گونه ای باشد که ماندگاری داشته و زود کهنه و رنگ و رو رفته نشود.
نرده پله دوبلکس فرفورژه امروزه به یکی از پرفروش ترین نرده ها در شرکت حفاظ سازه تبدیل شده است. علت آن نیز این می باشد که این حفاظ شیک و زیبا به راحتی با سایر عناصر دکوراتیو دیگر هم خوانی دارد. از این رو برای اینکه بتوانید نرده حفاظ را داشته باشید کافیست با شماره تماس 09123469705 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره شیک

حفاظ آکاردئونی راهی برای ایمن ماندن خانه شما از سارقین

اگر می خواهید آرامش را به خود و اعضای خانواده خود هدیه دهید باید توجه داشته باشید که نیزا به نرده حفاظ اکاردئونی محکم و ایمن دارید. یکی از فاکتورهای مهم در ساخت نرده حفاظ آکاردئونی این است که این نرده باید از متریال عالی و با کیفتیی ساخته شده باشد تا امنیت قابل قبول و مورد توجه شما را به شما هدیه دهد.
نرده آکاردئونی یا درب یا حفاظ اکاردئونی طرح خود را از ساز اکاردئون الهام گرفته است. این نرده اکاردئونی مانند ساز اکاردئون باز و بسته می شود از این رو جای کمی را اشغال کرده و مانع از گرفتن فضای جلو درب ساختمان شما می شود.
نکته مهم در هنگام خرید حفاظ آکاردئونی این است که این نرده باید از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار باشد تا همچون سپری باشد که در برابر سارقین ازخانه محافظت می کند. حفاظ آکاردئونی که از فلزات نامرغوب تهیه شده باشد و جنبه های امنیتی و استاندارهای لازم برای ساخت ان به کار گرفته نشده باشد، نمی تواند از خانه شما محافظت کند. زیرا به راحتی قابل برش و خم شدن است و از این رو سارق می تواند با ابزارهای ساده این درب آکاردئونی بی کیفیت را به زانو در اورد.
برای خرید نرده حفاظ آکاردئونی شیک و با کیفیت و همچنین پرداخت هزینه مقرون به صرفه شما می توانید با حفاظ سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی دارد تماس بگیرید. برای تماس کافیست با کارشناس فروش ما با شماره تلفن 09123469705 تماس بگیرید.
 
حفاظ پنجره شیک




وبگردی