آفتاب

قیمت لوازم خانگی در بازار امروز تهران



بهترین قیمت روز لوازم خانگی، خرید اینترنتی و خرید اقساطی لوازم خانگی با مشخصات فنی و امکان مقایسه با گارانتی اصلی نمایندگی خدمات پس از فروش در فروشگاه سل

اگر تصمیم به خرید لوازم خانگی جدید برای منزل خود دارید و یا تازه عروس هستید و به دنبال خرید لوازم خانگی برای جهیزیه خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه ساعات زیادی را در فروشگاه‌های واقعی و یا حتی مجازی برای یافتن محصولات موردنظرتان صرف کنید سری به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) بزنید.
سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مشتری مدار است که سابقه درخشانی در زمینه فروش غیر حضوری انواع لوازم خانگی دارد و با ارائه خدمات و مزایای بی شمار تجربه یک خرید اینترنتی خوب و هوشمندانه را برای خریداران رقم می‌زند.

چرا فروشگاه اینترنتی سل


فروشگاه اینترنتی سل با رعایت اصول اولیه و استاندارهای یک فروشگاه اینترنتی خوب به مکانی مناسب برای خرید اینترنتی انواع لوازم خانگی تبدیل شده است و همواره موجب رضایت مشتریان خود می‌شود.

ایده‌آل بودن قیمت لوازم خانگی


همانطور که می‌دانید قیمت لوازم خانگی در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی یکسان و به صورت یکپارچه نیست و در برخی از فروشگاه‌ها قیمت لوازم خانگی بالاتر بوده و یا به قول معروف گران فروش هستند و تمامی ما دوست داریم از فروشگاهی خرید کنیم که قیمت لوازم خانگی در آن مناسب بوده و نسبت به دیگر فروشگاه‌ها بالاتر نباشد.
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است و به جرات می‌توان گفت که قیمت لوازم خانگی ایرانی و قیمت لوازم خانگی خارجی در آن بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است.

دست یابی سریع و آسان به محصولات لوازم خانگی


یکی از دلایلی که افراد به خرید اینترنتی لوازم خانگی روی می‌آورند راحت بودن فرآیند خرید و داشتن دسترسی بیشتر به مدل‌های مختلف لوازم خانگی است. فروشگاه اینترنتی سل به گونه‌ای طراحی شده است که کاربری آسانی دارد و محصولات مختلف براساس کاربرد دسته‌بندی شده‌اند و در هر دسته علاوه بر قیمت لوازم خانگی چون قیمت تلویزیون، قیمت ماشین ظرفشویی، قیمت لباسشویی و...  تصاویر ظاهری محصولات نیز درج شده است در نتیجه شما به سرعت و به راحتی می‌توانید به لوازم خانگی مورد نظر خود از نظر قیمت و شکل ظاهری دسترسی داشته باشید.
همچنین برای جستجوی دقیق‌تر و سریع‌تر امکان فیلترینگ محصولات نیز وجود دارد و به راحتی محصول دلخواه خود را بیابید.

تنوع بالای محصولات لوازم خانگی


در بسیاری از فروشگاه‌ها به ویژه فروشگاه‌های واقعی تنوع مدل و محصول لوازم خانگی کم است و همین مساله سبب می‌شود تا شما نتوانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. در فروشگاه سل تنوع لوازم خانگی چون یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، لوازم برقی آشپزخانه و ... از نظر برند سازنده، مدل، قیمت و... به قدری بالا است که سبب شده تا مشتریان انتخاب‌های نزدیکتر و متناسب‌تری با توجه به شرایط مالی، سلایق و خواسته‌های خود داشته باشند.
و از آنجایی که فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه به روز است، قیمت لوازم خانگی در آن به روز بوده و همچنین به جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی نیز دسترسی خواهید داشت و این ویژگی برای بسیاری از افراد بخصوص تازه عروسان مهم است.

تضمین اصالت و کیفیت لوازم خانگی


همانطور که می‌دانید تعداد فروشگاه‌هایی که کالاهای تقلبی و فاقد کیفیت را به فروش می‌رسانند به خصوص در بستر مجازی کم نیست بنابراین در زمان خرید اینترنتی لوازم خانگی باید دقت زیادی داشته باشید تا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید.
فروشگاه اینترنتی سل کیفیت و اصالت تمامی محصولات لوازم خانگی را که به فروش می‌رساند را تضمین کرده و تمامی آنها را همراه با گارانتی اصلی و معتبر به خریداران عرضه می‌کند بنابراین با سل دیگر نگرانی بابت خرید کالاهای تقلبی و بی کیفیت نخواهید داشت.

ارائه اطلاعات دقیق و جامع از محصولات لوازم خانگی


یک خرید اینترنتی مناسب و هوشمندانه زیر سایه شناخت کالا میسر می‌شود گروه سل با در نظر گرفتن این موضوع اطلاعات دقیق و درستی از مشخصات و ویژگی‌های محصولات لوازم خانگی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهند تا بتوانند تصمیم درستی گرفته و محصولی را انتخاب کنند که متناسب با نیازها و خواسته‌هایشان باشد.

امکان خرید اقساطی لوازم خانگی


قیمت لوازم خانگی چون قیمت یخچال فریزر، قیمت یخچال ساید بای ساید، قیمت یخچال فریزر دوقلو، قیمت تلویزیون، قیمت ماشین لباسشویی و لوازمی از این قبیل بالا است و بسیاری از خانواده‌ها توان کافی برای تهیه این کالاها را به صورت نقد ندارند سل با در نظر گرفتن این موضوع امکان خرید لوازم خانگی قسطی را در برخی محصولات فراهم کرده است تا خانواده‌های ایرانی بتوانند از کالاهایی با کیفیت بهره‌مند شوند.

ارسال سریع کالا به تمامی نقاط ایران


بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی تاخیر زیادی در ارسال کالا دارند و همین موضوع سبب نارضایتی بسیاری از خریداران می‌شود. یکی از ویژگی‌های مثبت فروشگاه سل ارسال سریع کالا است، فرقی نمی‌کند در کجای ایران زندگی می‌کنید کالای خریداری شده از سل در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.




وبگردی