آفتاب

برگزاری نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه‌گیری کرونا



تیم‌ ملی والیبال لهستان در نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری ویروس کرونا در جهان، مقابل آلمان پیروز شد.

ایسنا: تیم‌های ملی  والیبال آلمان و لهستان در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، ژرمن‌ها با حساب ۳ بر ۲ (۱۸-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲ و ۱۵-۱۰) نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری ویروس کرونا در جهان، به سود لهستانی‌ها رقم بخورد. با این اوصاف یخ‌ مسابقات بین‌المللی در والیبال مردان جهان ‌نیز شکسته شد.

در این بازی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر بهداشتی شدیدی اندیشیده شد. این دیدار دوستانه بدون حضور تماشاگران برگزار شد که مسئولان برگزاری مسابقه حدود ۱۵۰ ماکت هواداری را جایگزین آن‌ها کردند. همچنین همه افراد حاضر در سالن بجز بازیکنان و مربیان دو تیم ملزم به پوشیدن ماسک بودند.

در دو ست اول این بازی ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان، ترکیب دوم تیمش را وارد میدان کرد و توانست دو بر صفر پیش بیفتد، اما وقتی از ست سوم ستاره‌هایی چون بارتوش بدنورز، کورک و ویلفرد لئون برای لهستان به میدان رفتند، روند بازی کاملا به سود مهمان یعنی تیم آلمان شد و آن‌ها توانستند نتیجه را دو بر دو مساوی کنند. در نهایت اما این تیم میزبان بود که ۳ بر ۲ به برتری رسید.

دومین بازی دوستانه این دو تیم هم امروز (پنج‌شنبه) ۲ مرداد برگزار می‌شود.




وبگردی