آفتاب

رئیسی: نگاهی به دست بیگانگان نداریم/ خون شهدای غزه پایان رژیم صهونیستی را رقم می‌زند



رئیس‌جمهور سیاست‌ها و برنامه‌های داخلی دولت را در جهت گسترش عدالت، جبران عقب‌ماندگی‌ها و بهبود وضع اقتصادی خواند و تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات تکیه بر اراده داخلی است و دولت برای حل مسائل نگاهی به دست بیگانگان ندارد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز در دیدار کارگزاران نظام، نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب در سخنانی با بیان اینکه حادثه بعثت، تجلی اعظم بزرگ‌ترین نعمت خداوندی یعنی نعمت هدایت است، دعوت پیامبر اکرم(ص) به یگانه پرستی را توأم با دعوت به اندیشه‌ورزی، عدالت و ارزش‌های الهی برشمرد و با اشاره به تقارن دهه فجر با عید مبعث، گفت: اجابت دعوت امام خمینی به بندگی خدای متعال و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از طرف مردم ایران جلوه‌ای از اجابت پیام بعثت نبوی است.

وی، همچنین نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه را موجب رنگ باختن تمام ادعاهای حقوق‌بشری قدرت‌های غربی و نشانه آشکار ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی دانست و افزود: یقین داریم خون شهدای غزه و فلسطین، پایان رژیم صهیونیستی و نظم ناعادلانه کنونی را رقم خواهد زد.

رئیس جمهور، سیاست‌ها و برنامه‌های داخلی دولت را در جهت گسترش عدالت، جبران عقب‌ماندگی‌ها و بهبود وضع اقتصادی خواند و تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات، تکیه بر اراده داخلی است و دولت برای حل مسائل کشور، نگاهی به دست بیگانگان ندارد.

منبع: ایرنا




وبگردی