آفتاب

پژمان و عادل، خیابانی و خداداد را رسما شکست دادند



این روزها عادل فردوسی‌پور در برنامه اینترنتی فوتبال 360 با طنازی جذاب پژمان جمشیدی گوی سبقت را از صداوسیما با بودجه چند هزار میلیارد تومانی ربوده است.

در حالی که تلویزیون هم با حضور خداداد عزیزی و بامزگی هایش و گاف‌های کلامی جواد خیابانی سعی می‌کند با ترند شدن در شبکه‌های مجازی برای خود طرفدار جذب کند، اما با مشاهده بازخوردها مشخص است که راه به جایی نمی‌برد و فوتبال 360 یک سر و گردن بالاتر از این حرفهاست.

در مطلب زیر به مقایسه کیفیت این دو برنامه ورزشی پرداخته‌ایم.

فرشته یا شیطان؟ انتقادات و تحسین‌ها از مجری مغضوب برنامه نود در سال‌های اخیر بیشتر از همیشه شده است. گروهی او را منتقد جدی فوتبال ایران می‌دانند که حتی با وجود از دست دادن برنامه تخصصی‌اش هم‌چنان به فعالیت در حوزه مورد علاقه‌اش می‌پردازد و گروهی هم او را عروسک خیمه‌شب‌بازی‌ای توصیف می‌کنند که اگرچه خودش را دغدغه‌مند نشان می‌دهد اما در نهایت آن‌طور که باید به خط قرمزها نزدیک نمی‌شود.

حواشی متفاوت برنامه فوتبال 360 ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا هم هم به نوع خود قابل توجه بوده و خبرساز شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش از گپ و گفت عادل فردوسی پور با رامین رضائیان بود که در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، سوال جنجالی عادل فردوسی پور از پدر رامین رضاییان درباره زندگی شخصی این چهره مطرح فوتبال بود. عادل فردوسی پور در یک اقدام شیطنت آمیز سوالی را خطاب به پدر رامین رضاییان مطرح کرد که با پاسخ جنجالی وی مواجه شد.

این پرسش و پاسخ جنجالی میان عادل فردوسی پور و پدر رامین رضاییان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت تا آنجا برخی از مخاطبان این برنامه این سوال عادل را یک حرکت جسورانه و شیطنت آمیز از سوی فردوسی پور توصیف کردند.

۴ حرکت رندانه عادل که اخیرا مرتکب شد و متوجهش نشده‌اید

یکی از بخش های احساسی برنامه فوتبال 360 حضور امیر حاج رضایی پیشکسوت و کارشناس فوتبال بود که از تهمتی که به او زدند با بغض گلایه کرد. وی گفت: من همیشه از مسئولان انتقاد کردم، اما آن‌ها با ادبیات نازل و تهمت پاسخ دادند. مردم وجدان ما هستند؛ باید به مردم راست بگوییم.

آیتم حضور جواد کاظمیان هم در این برنامه خبرساز شد و شوخی ‌آن‌ها با مونیکا بلوچی (بازیگر و مدل مشهور ایتالیایی) حسابی در فضای مجازی وایرال شده است.

دعوای جواد کاظمیان و پژمان جمشیدی بر سر مونیکا بلوچی!

علی دایی نیز در شب بازی پرحاشیه ایران و ژاپن مهمان فردوسی پور بود که عادل برایش سنگ تمام گذاشت و در یک اقدام غیرمنتظره با حضور «نورا» تولد شهریار فوتبال ایران را جشن گرفت.



جواد خیابانی و خداداد سوژه تازه صداوسیما!

 این روز‌ها تب جام ملت‌های آسیا در ایران داغ است و شبکه‌های تلویزیون برنامه‌های زیادی را به این مسابقات اختصاص داده اند. یکی از این برنامه‌ها «جام آسیا ۲۰۲۳» است که با اجرای جواد خیابانی و حضور خداداد عزیزی به عنوان کارشناس ثابت برنامه از شبکه ورزش پخش می‌شود. این برنامه مطابق انتظارات بحث‌برانگیز و جنجالی شده است.

در هر قسمت آن شاهد اظهارات عجیب جواد خیابانی و کل کل‌های او با خداداد عزیزی هستیم. دربرنامه‌ای که روز پدر پخش شد، فرزند خداداد عزیزی روی آنتن آمد و او به شدت غافلگیر شد و فضای دراماتیکی ایجاد شد اما اظهارات خیابانی و سوال‌های عجیبش از پسر عزیزی این فضا را تحت تاثیر قرار داد.

خیابانی در برنامه‌ای که حمید استیلی مهمان آن  بود با اشاره به بازی ایران و آمریکا در جام جهانی فرانسه و گزارش آن بازی اظهار کرد: «گفته بودند بعد از گل به آمریکا سکوت کنم و من بعد از دو گل ایران سکوت دارم.» جواد خیابانی قبلا نیز گفته بود که از او خواسته شده که در گزارشگری از "هیجان" خود بکاهد تا مردم برای شادی به خیابان نیایند.  این سخنان او بازتاب زیادی داشت.

کل کل‌های خیابانی و عزیزی هم واقعا طاقت فرسا شده است. اغلب این کل کل‌ها نیز ناشی از اشتباهات خیابانی است. کاربران شبکه‌های اجتماعی خیابانی را به بی‌سوادی متهم می‌کنند. برخی دیگر می‌گویند صداوسیما باید درباره استفاده از خیابانی در برنامه‌های فوتبالی توضیح دهد.

اما حواشی این برنامه به همین جا ختم نشد. پس از بازی ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، بحث خداداد عزیزی و خیابانی به حدی بالا گرفت که عزیزی به واسطه تعابیر خیابانی عصبانی شد و سر خیابانی داد کشید که اطرافیان سعی کردند جو را آرام کنند.

درگیری شدید خیابانی و خداداد حین پخش زنده

در جدیدترین حاشیه هم پس از پایان بازی ایران و ژاپن خیابانی در اظهاراتی عجیب از قیمت ارز گلایه کرد و گفت: :تورو خدا کاری کنید قیمت دلار بیاد پایین و سفره مردم کوچکتر از این نشه! و در قامت یه کارشناس اقتصادی ظاهر شد.

شوخی خداداد عزیزی حین آب خوردن محمود فکری هم سوژه دیگری بود که انتقاد کاربران را به همراه داشته و منتقدان این جنس از حرکات و واکنش های خداداد عزیزی را یکی از عوامل کاهش سطح کیفی این برنامه ورزشی دانسته اند.





وبگردی