آفتاب

تهران و دمشق توسعه بیشتر همکاری های اقتصادی را بررسی کردند

تهران و دمشق توسعه بیشتر همکاری های اقتصادی را بررسی کردند

دمشق- ایرنا- مشاور معاون اول رئیس جمهوری اسلامی و رئیس کمیته توسعه روابط اقتصادی ایران با سوریه و عراق در دیدار با وزیر تجارت داخلی و حمایت مصرف کنندگان سوریه درباره راه های توسعه و تحکیم بیشتر همکاری های اقتصادی دو کشور گفت وگو کرد.

خبرگزاری سوریه (سانا) با اعلام این خبر افزود: حسن دانائی فر و عاطف نداف در این دیدار درخصوص روند تحکیم و تقویت روابط و همکاری اقتصادی و تبادل تجاری بین دو طرف و گشایش افق های جدید در مسیر این روابط نیز رایزنی و تبادل نظر کردند.
راه های توسعه همکاری های ایران و سوریه برای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی براساس نیاز بازارهای دو کشور از دیگر محورهای این دیدار اعلام شد.
نداف در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری کنونی دو کشور در حوزه ساخت و ساز و مرمت و نوسازی سیلوها در سوریه خاطرنشان کرد، مرمت سیلو ام زیتون در سویدا که با همکاری ایران در سال های گذشته ساخته شده است ، گام مهمی در این راستا است .
دانایی فر نیز با تقدیر از فداکاری های ملت و دولت سوریه در سال های اخیر و مقاومت آنان در بحران 9 ساله این کشور و جنگ ظالمانه بر آمادگی ایران برای همکاری در زمینه تاسیس سیلو، مرمت و نوسازی آنها در سوریه تاکید کرد.
شبک**خاورم*1436**1392
کد N2169652

وبگردی