آفتاب
مدیربرنامه مهاجم برزیلی بارسلونا؛

«گریژمان» جایگزین «کوتینیو» نیست

«گریژمان» جایگزین «کوتینیو» نیست

تهران- ایرنا- بدنبال انتشار خبر جدایی «آنتوان گریژمان» از اتلتیکو مادرید در تابستان سال جاری و قوت گرفتن شایعات در مورد حضور احتمالی وی در نیوکمپ، مدیر برنامه های «فیلیپه کوتینیو» مدعی شد که گریژمان قرار نیست جایگزین موکلش شود.

روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: باشگاه اتلتیکو مادرید امروز با انتشار توییتی تایید کرد که گریژمان در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد؛ خبری که بازار شایعات تمام نشدنی در خصوص مقصد بعدی مهاجم اروگوئه ای را داغ تر کرد.
با این حال، انتقال احتمالی وی به بارسلونا که بعید هم به نظر نمی رسد شرایط تعدادی از بازیکنان هجومی این تیم را معلق خواهد کرد که در میان آنها نام کویتنیو بیش از دیگران به چشم می آید؛ بازیکنی که در فصل جاری در مجموع 53 بازی تنها 11 گل به ثمر رسانده است.
این در حالی است که «آندره آ برتولوچی» مدیر برنامه های مرد برزیلی آبی اناری ها با این جمله تمامی ابهامات را در خصوص آینده موکلش در پایتخت کاتالونیا از بین برد: اینکه گفته شده گریژمان قرار است جایگزین کوتینیو در بارسا شود، صحت ندارد؛ نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می شود به همین دلیل دوست ندارم در مورد آن حرف بزنم اما این شایعات کذب است.
کوتینیو در ژانویه سال 2018 بدنبال جدایی «نیمار» به عنوان فردی که می تواند جا پای هموطنش بگذارد به نیوکمپ آمد و پس از نیمار، با 160 میلیون یورو به دومین خرید گرانقمیت تاریخ باشگاه تبدیل شد.
اما مهاجم برزیلی 26 ساله اسبق لیورپول که مبلغ فسخ قرارداد وی 400 میلیون یورو است، از زمان پیوستن به بارسا موفق نشده تا انتظارات را برآورده کند و اخیرا نیز به دلیل عدم تلاش کافی و عملکرد ضعیف، خشم بخشی از هواداران آبی اناری ها را برانگیخته است.
ورزشی**3991**9129
کد N2169490

وبگردی