آفتاب
سخنگوی سپاه پاسداران:

مسیر‌انتقال آب آق قلا تاثیری بر روند سیلاب گمیشان ندارد

مسیر‌انتقال آب آق قلا تاثیری بر روند سیلاب گمیشان ندارد

تهران- ایرنا- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نهاد نظامی مسیر‌انتقال آب آق قلا را با موفقیت ایجاد ‌کرد، گفت: این اقدام هیچ تاثیری بر روند سیلاب گمیشان ندارد و خطوط ریلی گرگان اینچه برون سلام است.

سردار رمضان شریف بامداد دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهار کرد: یگان مهندسی نیروی زمینی سپاه عملیات انفجار و ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا درخط ریل راه آهن به سمت مزارع و دشت ها که منجر به برقراری ارتباط این شهر با روستاهای شمال آن را امشب (یکشنبه) با موفقیت انجام داد.
وی با بیان اینکه این شکاف در مسیر راه آهن گرگان و اینچه برون ایجاد شده است، گفت: اجرای حرفه ای این‌عملیات توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه هیچ آسیبی به خطوط ریلی وارد نکرد.
سخنگوی سپاه پیش بینی کرد: با رهاسازی آب انباشت شده در منطقه شهر آق قلا به تدریج با شرایط بهتری مواجه و عملیات خدمت‌رسانی نیروهای امدادی نیز با سهولت ادامه خواهد یافت و ارتباط شهر آق‌قلا با روستاهای شمال این شهر برقرار می‌شود.
سردار شریف با اشاره به شایعات ایجاد شده در فصای مجازی مبنی بر اینکه این اقدام منجر به زیر آب رفتن گمیشان می‌شود، گفت: عملیات گروه مهندسی سپاه در منطقه هیچ تاثیری در روند سیلاب گمیشان ندارد.
سیام*9612**شبس**1613
کد N2122506

وبگردی