آفتاب
امیر نصیرزاده:

نیروی هوایی ارتش با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده است

نیروی هوایی ارتش با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده است

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی دوشادوش سایر نیروهای مسلح و با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده استان های شمالی است .

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با فراخوان متولیان عملیات ترابری هوایی این نیرو، در جمع آن‌ها تاکید کرد: ناوگان ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش، آمادگی لازم برای ترابری هوایی کمک های مردمی و نیازمندیهای مردم شریف استان گلستان و مازندران را داشته باشند.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در ادامه ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم خسارت دیده در سیل اخیر افزود: نیروی هوایی ارتش دوشادوش سایر نیروهای مسلح در با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده است.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
سیام**1058**1553
کد N2122416

وبگردی