آفتاب
شرکت توانیر:

خاموشی اضطراری مناطق سیلزده برای حفظ ایمنی مردم است

خاموشی اضطراری مناطق سیلزده برای حفظ ایمنی مردم است

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر فنی نظارت بر توزیع شرکت توانیرگفت: به دلیل حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب به مردم، ناگزیر به اعمال خاموشی اضطراری شدیم که پس از فروکش سیلاب، بازیابی شبکه و برق رسانی انجام خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت نیرو، مسعود صادقی درباره آخرین وضعیت سیلاب حوزه استان گلستان اظهار داشت: با توجه به طغیان گسترده و خارق العاده سیلاب در حوزه توزیع استان گلستان، ارتفاع سیلاب در شهرهای آق قلا، گنبد و گمیشان‌ در برخی نقاط به حدود 2 متر حتی در داخل شهرستان ها رسیده و بدلیل حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب به مردم، مسئولین مربوطه ناگزیر به اعمال خاموشی اضطراری می باشند و پس از فروکش سیلاب، بازیابی شبکه و برق رسانی انجام خواهد شد.
وی گفت که غیر از محدوده ذکر شده، در سایر نقاط در مجموع ۷ روستا خاموش باقیمانده که در حال رفع عیب است.
صادقی افزود: بسته بودن راهها و در برخی موارد آب بردگی جاده ها و رانش زمین و عدم تخلیه سیلاب در ناحیه آق قلا، قمیشان و گنبد که در برخی موارد به دو متر نیز می رسد، از جمله موانع ایذایی امداد و بازیابی شبکه های برق است.
مدیرکل دفتر فنی نظارت بر توزیع شرکت توانیر توضیح داد: برحسب گزارش دریافتی، خوشبختانه در حوزه امکانات و نفرات هیچگونه مشکلی دررابطه با برق وجود ندارد و قطعی های حوزه شهرستانهای اطراف اترک رود بدلیل ملاحظات ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی مردم است.
صادقی گفت که از امکانات ارتش و نیروی انسانی ارتش در مواقع لازم بهره گیری شده است.
فراهنگ**9012**1485
کد N2121810

وبگردی