آفتاب
معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

تنوع برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه عطر یاس

تنوع برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه عطر یاس

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، از همخوانی محتوا، شکل و تنوع برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه عطر یاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه عطر یاس و نوروز گاه حرم مطهر امام (ره) گفت: سال گذشته استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه شده بود اما امسال آنچه من در روز افتتاح می بی نم کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه عطر یاس از دو منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه دروازه جنوبی ورود به پایتخت است و از سوی دیگر فضای معنوی دارد که ما باید هر دوی این مباحث را مدنظر قرار دهیم.

یزدانی افزود: ویژه برنامه‌های آموزشی، نقالی، بازی‌های کودکانه، سرگرمی‌ها، ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهدا از جمله مواردی است که این نوروزگاه را از سایر نوروزگاه ها متمایز کرده و موجب اقبال گردشگران شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ویژه برنامه‌های این معاونت به منظور استقبال از نوروز گفت: با هماهنگی با حوزه اجتماعی و سایر معاونت‌ها دستورالعملی تهیه شد که بر مبنای آن تلاش کردیم تهرانی نوروزی برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

وی با اشاره به کارناوال‌های گل، آذین بندی‌های مناطق، تزئین اتوبان‌ها، فرش گل، جنگل کاری، کاشت ۱۱۰۰ اصله چنار در خیابان ولیعصر و غیره گفت: تلاش کردیم تهران را نوروزی کنیم و میزبان شایسته ای برای گردشگرانی باشیم که از سراسر کشور پایتخت را مقصد گردشگری خود قرار می‌دهند.

کد N2121744

وبگردی