آفتاب
به ‌دلیل سانحه رانندگی

قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان درگذشت

قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان درگذشت

رشت - ایرنا - سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان به دلیل سانحه تصادف در جاده فومن به ماسوله در غرب استان گیلان درگذشت.

رئیس هیات کشتی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار اشت: مرحوم سهیل پرسته اهل شهرستان فومن سال 96 موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
نقی هدایتی ادامه داد: در این تصادف علاوه بر پرسته ، حسن علی نیا و جوا قربانزاده دو کشتی دیگر استان نیز جان به جان آفرین تسلیم کردند و علی موسوی دیگر کشتی گیر گیلانی هم به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام یک مورد حادثه برای امدادرسانی در بامداد امروز ، نیروهای مرکز 115 به محل حادثه در جاده فومن به ماسوله روستای کاسی سرا اعزام شدند.
پیمان اسدی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد خودروی توسان و ال 90 اتفاق افتاد، چهار نفر جانشان را از دست دادند و شش نفر نیز مصدوم و به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن منتقل شدند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از بیست و پنجم اسفندماه در 62 پایگاه استان به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7285/7286/2007/
کد N2121723

وبگردی