آفتاب

خدمات امدادی هلال احمر به 11هزار سیل زده مازندران

خدمات امدادی هلال احمر به 11هزار سیل زده مازندران

ساری - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که تیم های امدادی با تمام توان عملیاتی و پشتیبانی به کمک سیل زدگان رفتند و تاکنون به بیش از 11هزارنفر در قالب 2 هزار و 700 خانوار خدمات لازم را ارائه کردند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکترمجتبی اکبری با اشاره به متاثر شدن 12شهرستان استان از بحران سیلاب اخیر گفت: تجهیزات امدادی تا پایان عملیات و عادی شدن شرایط در مناطق آسیب دیده در کنارمردم خواهد ماند و از ارائه هیچگونه کمک و خدمتی دریغ نخواهد شد.
دکتر اکبری به خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان مازندران اشاره کرد و افزود: تخلیه آب از 885واحدمسکونی،اسکان اضطراری 295نفر و رهاسازی 510دستگاه خودرو از جمله خدمات ارائه شده به مردم آسیب دیده بوده است.
وی ادامه داد: توزیع 22 هزار قرص نان، 15هزار کیلو برنج، 3هزار و یکصد تخته پتو، 2هزار و 200 بسته غذایی، 2هزار و 500 بطری روغن، یکهزار و 300تخته موکت، یکهزار و 300قوطی کنسرو ، 180کیلو خرما و هفت هزار و 800 باکس آب معدنی و توزیع صدها بسته بهداشتی و شوینده ازجمله اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمر استان در میان سیل زدگان بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به موازات ارائه خدمات موردنیاز به هم استانی های سیل زده در مناطق مختلف استان، طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز با مشارکت بیش از 3هزار نفر از نجاتگران و جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با بالاترین کیفیت در سراسر استان در حال اجراست.
اکبری گفت: جمعیت هلال احمر مازندران هم اینک یکی از سنگین ترین عملیات امدادونجات را در دست اقدام دارد و تلاش می کند به همه نیازها و فوریتهای امدادی مردم در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت پاسخ دهد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران اوایل هفته گذشته سبب شد تا شهرها و روستاهای پائین دست مناطق مرکزی و شرق مازندران در مسیر غرقابی قرار گیرند.
6990/1899
کد N2121684

وبگردی