آفتاب
در ایام نوروز؛

پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان بدون تخلف جایزه می دهد

پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان بدون تخلف جایزه می دهد

پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده و به رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد سید مسلم موسوی، مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۰ هزار کودک یکی از والدین خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست داده‌اند. لذا پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی به خصوص در حوزه‌ی کودکان اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده است و در این غرفه‌ها ضمن آموزش مفاهیم ترافیکی مسابقات خاصی نیز برگزار می‌شود و به رانندگان بدون تخلف، کودکان و سایر کاربران هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

موسوی افزود: تمامی کاربران ترافیکی با شرکت در پویش‌های «ریتم امنیت» و «بخاطر کودکان بااحتیاط برانیم» می‌توانند جوایز خاصی را برنده شوند که یکی از آن‌ها هزار جایزه ۱۰۰ هزار تومانی به رانندگانی است که در ایام نوروز ۹۸ هیچ‌گونه تخلف راهنمایی و رانندگی مرتکب نشده باشند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جوایزی که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این ایام برای شهروندان و مسافران پایتخت در نظر گرفته ۱۰ جایزه یک ملیون تومانی به رانندگانی است که از بستن کمربند ایمنی خود و کودکان خود عکس در قالب پویش «ریتم_امنیت» ارسال کنند که این جوایز نیز پس از اتمام تعطیلات نوروز به برندگان پرداخت خواهد شد.

کد N2121601

وبگردی