آفتاب

ملی پوش بسکتبال ایران: می توانیم در جام جهانی موفق شویم

ملی پوش بسکتبال ایران: می توانیم در جام جهانی موفق شویم

تهران - ایرنا - ملی پوش بسکتبال ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون بین المللی، گروه تیم ملی در جام جهانی 2019 را دشوار توصیف کرد و گفت: با اینکه در گروه آسان نیستیم، اما می توانیم به موفقیت برسیم.

به گزارش ایرنا، فدراسیون بین المللی بسکتبال در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی 2019 پرداخته و در این گزارش با «محمد جمشیدی» گفت و گویی انجام داده است. فیبا در این گزارش اشاره کرده که ایران تنها تیم آسیایی است که در دو جام جهانی گذشته حضور داشته و قرار است برای سومین دوره پیاپی در این رویداد بزرگ شرکت کند.
فدراسیون بین المللی بسکتبال نوشت: تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی 2019 نیاز داشت تا در آخرین مسابقه انتخابی برنده شود. این تیم برابر استرالیا بازی کرد و توانست با شکست دادن این حریف بلیت چین را بگیرد و جهانی شود. در مراسم قرعه کشی نیز تیم ملی ایران حریفانش را شناخت و فهمید که در گروه سوم باید با اسپانیا، تونس و پورتوریکو رقابت کند.
«محمد جمشیدی» درباره تیم ملی در مسیر جام جهانی گفت: نیاز داریم که به سختی کار کنیم تا با شرایطی مناسب به جام جهانی برویم و آماده باشیم. گروه سختی در جام جهانی 2019 داریم اما می توانیم در این گروه خوب کار کنیم و به موفقیت هم برسیم.
بهترین پست 2 بسکتبال آسیا در سال 2017 ادامه داد: حضور در جام جهانی فرصت بسیار بزرگی برای ما است که بتوانیم برابر بازیکنان بزرگ جهان به میدان برویم. این شانس بسیار خوبی برای تیم ما به حساب می آید و می توانیم تجربه های ارزشمندی کسب کنیم.
فیبا در پایان گزارش خود به این موضوع تاکید کرده که تیم ملی برای کسب موفقیت در جام جهانی نیاز دارد که از تمام توان خود استفاده کند. با این شرایط ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه باید خودشان را آماده نگه دارند. همچنین حامد حدادی که مهره بزرگ بسکتبال ایران است.
تیم ملی بسکتبال ایران نخستین بازی خود را 31 آگوست (9 شهریور) در گوانژو برابر پورتوریکو برگزار می کند. سپس یازدهم شهریور به مصاف تونس می رود و در بازی پایانی خود در گروه C سیزدهم شهریور باید به مصاف اسپانیا برود.
ورزشی*9219*1067**
کد N2121503

وبگردی