آفتاب
حسین کلانی: 

سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی معرفی می‌شود | دربی را حساس نکنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی معرفی می‌شود | دربی را حساس نکنیم

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: تا چند روز دیگر سرمربی تیم ملی به مردم معرفی خواهد شد تا کارش را با تیم ملی آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانی در حاشیه دیدار تیم امید ایران با ترکمنستان اظهار داشت: بازیکنان امید جوان هستند و هنوز از تجربه بالایی برخوردار نیستند اما مطمئن باشید رفته‌رفته بهتر خواهند شد و می‌توانند بازی‌های بهتری از خود ارائه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم امید از این مرحله صعود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بازی‌های سختی در پیش است. عراق توانست با پنج گل یمن را شکست دهد و حالا کار برای ما سخت شده است ولی به این تیم امیدوار هستیم و آرزو می‌کنم این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس که روز دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد، افزود: نمی‌دانم چرا این‌قدر همه دوست دارند دربی را حساس جلو دهند. بازیکنان استقلال و پرسپولیس در زمین، رقیب و در بیرون دوست همدیگر هستند البته این بازی همیشه از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده اما رسانه‌ها هم به حساسیت این دیدار دامن می‌زنند.

کلانی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی چه زمانی انتخاب و اعلام خواهد شد؟ تصریح کرد: به زودی سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد تا تیم ملی کشورمان بتواند صاحب یک سرمربی خوب شده و کار خود را با مربی جدید آغاز کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: بازی همیشه غیرقابل پیش‌بینی است ولی امیدوارم این دیدار بتواند رضایت تماشاگران را برآورده کند.

کد N2121441

وبگردی