آفتاب
فوتبال انتخابی المپیک 2020؛

سرمربی ترکمنستان: اشتباهات عجیبی داشتیم

سرمربی ترکمنستان: اشتباهات عجیبی داشتیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان با بیان اینکه شاگردانش در دیدار برابر ایران اشتباهات عجیبی مرتکب شدند، گفت: هنوز ناامید نیستم و می توانیم به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک صعود کنیم.

به گزارش جمعه شب ایرنا؛ «بایرام دوردیف» پس از شکست سه بر یک تیمش برابر ایران در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو، اظهار داشت: در نیمه نخست تیم امید ایران عملکرد بهتری داشت و معتقدم در نیمه دوم، شرایط تغییر کرد و ما بهتر بودیم.
وی افزود: نباید فراموش کنیم که گل نخست ایران را مدافع ما به ثمر رساند و گل سوم نیز با اشتباه فاحش دروازه بانمان رقم خورد که این از بدشانسی های فوتبال است.
سرمربی ترکمنستان با بیان اینکه تیمش حریفان سختی دارد، ادامه داد: رقابت با ایران و عراق بسیار سخت است.با این حال هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را داریم.
وی افزود: باید در دیدارهای آینده مقابل عراق و یمن همچون نیمه دوم بازی برابر ایران باشیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.
این مربی کهنه کار در مورد روند آماده سازی تیم خود، توضیح داد: در قطر و امارات، اردوی آماده سازی برپا کردیم و بازی های دوستانه خوبی داشتیم. قطعا تیم من در بازی های آینده، عملکرد متفاوتی برابر عراق و یمن خواهد داشت.
تیم فوتبال امید ایران در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو با حساب سه بر یک ترکمنستان را شکست داد.
این دیدار از گروه سوم و در ورزشگاه آزادی برگزار شد. یمن و عراق دیگر تیم های این گروه هستند که ایران به ترتیب روزهای دوم و چهارم فروردین ماه به مصاف آنان می رود.
شبک**ورزشی**3783**1392
کد N2121276

وبگردی