آفتاب
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به ایلنا خبر داد؛

درخواست 1500 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی نوروزی/ با گران فروشان قاطعانه برخورد می‌شود

درخواست 1500 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی نوروزی/ با گران فروشان قاطعانه برخورد می‌شود

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه قیمت بلیت تمام مسیرها کلاس بندی شده است و در دسترس تمام مردم قرار دارد، گفت:‌هیچ توزیع کننده‌ای از جمله شرکت‌های مسافرتی ،‌ آژانس‌ها و سایت‌های فروش بلیت به بهانه آزادسازی قیمت‌ها، حق فروش بلیت بیشتر از نرخ تعیین شده حداکثری را ندارند.

 مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه دامنه قیمت بلیت هواپیما برای تمام مسیرهای داخلی مشخص شده است، گفت: قیمت بلیت تمام مسیرها کلاس بندی شده است و در دسترس تمام مردم قرار دارد و می‌توانند از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی از دامنه قیمت‌ها مطلع شوند.

وی ادامه داد: بین قیمت حداقلی و قیمت حداکثری ممکن است که 15 نرخ مختلف وجود داشته باشد اما هیچ توزیع کننده‌ای از جمله شرکت‌های مسافرتی ،‌ آژانس‌ها و سایت‌های فروش بلیت به بهانه آزادسازی قیمت‌ها، حق فروش بلیت بیشتر از نرخ تعیین شده حداکثری را ندارند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی فروش بلیت هواپیما از طرق مختلف را رصد می‌کنند، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف با عامل گران فروشی قاطعانه برخورد می‌شود.

اسعدی سامانی درباره تعداد پروازهای فوق العاده در ایام نوروز گفت: درخواست برای انجام 1500 پرواز فوق‌العاده خارجی و داخلی در ایام نوروز از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ارایه شده است که از این تعداد 170 درخواست متعلق به شرکت‌های خارجی است.

وی ادامه داد: همچنین ایرلاین‌های داخلی 700 مجوز برای انجام پروازهای خارجی و 600 مجوز برای پروازهای داخلی دریافت کرده‌اند.  

کد N2120449

وبگردی