آفتاب

برف و بوران جاده ساری - کیاسر را بست

برف و بوران جاده ساری - کیاسر را بست

ساری-ایرنا- مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: به دلیل عملیات راهداری و پاکسازی جاده از برف و گل و لای محور ساری- کیاسر تا اطلاع ثانوی بسته است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، براساس این گزارش گروههای راهداری با تجهیزات با همکاری نیروهای محلی سرگرم بازگشایی این محور هستند.
مرکز مدیریت راههای مازندران از رانندگانی که قصد سفر به کیاسر را دارند خواست تا از تردد در این محور به دلیل عملیات راهداری خودداری کنند.
رئیس شورای اسلامی روستای کردمیل یکی از روستای برف زده در چهاردانگه مازندران گفت: برف و بوران راه حدود 30 روستای منطقه را مسدود کرد.
صادقی به خبرنگارایرنا گفت: هم اکنون نیروهای راهداری، سپاه و بسیج منطقه سرگرم بازگشایی منطقه و خدمات رسانی به مردم هستند.
وی اضافه کرد: با تلاش مسوولان برق روستاییان این منطقه پس از حدود 48 ساعت قطعی وصل شد.
بخشدار چهاردانگه در گفت و گو با خبرنگارایرنا دلیل مسدود شدن این محور را سقوط بهمن اعلام کرد و گفت: نیروهای راهداری با تجهیزات کامل به همراه نیروهای محلی سرگرم بازگشایی این محور هستند.
مرتضی جعفری گفت: به دلیل بوران کار بازگشایی این محور به کندی انجام می شود و تمام تلاش نیروهای راهداری و مردمی بازگشایی هر چه سریعتر محور و خدمات رسانی به مردم منطقه است.
وی خواهان سعه صدر مردم منطقه به دلیل حجم عملیات راهداری شد و از مسافران خواست برای تسهیل در بازگشایی از تردد در این محور خودداری کنند.
به گفته وی حضور رانندگان در محور و ترافیک کار بازگشایی محور و خدمات رسانی بهتر را دشوار می کند.
سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد این استان شد علاوه بر بارش شدید باران در ارتفاعات برف بی سابقه ای را موجب شد که ارتفاع برف در برخی مناطق مازندران به بیش از یک متر گزارش شده است.
طبق گزارش هواشناسی میزان بارش باران زمستانی روزهای گذشته در این استان در سه دهه اخیر بی سابقه بود.
6982/1899
کد N2120279

وبگردی