آفتاب

قدیمی ترین زندانی بدهکار در تهران با کمک ستاد دیه آزاد شد

قدیمی ترین زندانی بدهکار در تهران با کمک ستاد دیه آزاد شد

تهران- ایرنا- مدیر کل زندانهای استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد پس از تحمل 20 سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در آستانه نوروز 98خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: «محمدرضا» که در یکی از شهرستان های استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک برای دریافت مطالبات خویش مبادرت به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.
وی ادامه داد: محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیادها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت به دلیل بیست سال زندانی بودن همسرش نیز از وی جدا شده و عملا کسی پیگیر نجانش نبود ولی مددکاران زندان با پیگیریهای مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.
مدیرکل زندانها استان تهران خاطر نشان کرد: با پرداخت مبلغ 145 میلیون تومان از سوی خیرین محمدرضا 67 ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد .
هموطنان نیکوکار برای اهدای هدایای کمک های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند-خ سنایی- نبش اعرابی 6 پلاک 25 طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند.
اجتمام**7029**2025
کد N2120199

وبگردی