آفتاب

پورعلی فرد: 90 درصد برنامه های فدراسیون بدنسازی اجرایی شد

پورعلی فرد: 90 درصد برنامه های فدراسیون بدنسازی اجرایی شد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: 90 درصد برنامه های مصوب فدارسیون در بخش داخلی، آموزشی، فرهنگی و مسابقات برون مرزی در سال 97 اجرایی شد.

«ناصر پورعلی فرد» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچون سایر فدراسیون ها، برنامه تقویمی سالانه دارد که به تصویب مجمع و هیات رییسه می رسد و با تلاش همکاران و هیات های استانی، 90 درصد برنامه های سال 97 اجرایی شد.
وی اظهار داشت: مسابقات داخلی و قهرمانی کشور در چهار رشته در سال 97 به میزبانی استان های ایلام، آذربایجان شرقی، سمنان، مازندران، سیستان و بلوچستان و پرند در استان تهران برگزار شد و در ایام دهه فجر نیز همه استان ها و هیات ها برنامه های مختلفی را برگزار کردند.
پورعلی فرد خاطر نشان کرد: در مسابقات برون مرزی، سال گذشته برای نخستین مرتبه تیم ملی ایران در مسابقات جهانی ترکیه، عنوان چهارم را کسب کرد و تیم ملی پاورلیفتینگ نیز در مسابقات جهانی گرجستان عملکرد بسیار خوبی داشت.
وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان گفت: تیم ملی در پیکارهای جهانی پرورش اندام قهرمانی که روزهای 18 تا 20 آبان در شهر بنیدروم اسپانیا برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کرد. نمایندگان ایران در این مسابقات و در رشته بادی کلاسیک 2 طلا و یک نقره، فیزیک یک طلا و یک برنز، پرورش اندام 5 طلا، یک برنز و یک عنوان چهارمی و دو عنوان قهرمان قهرمانان (اورالی) کسب کردند.
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیان داشت: فدراسیون ایران نیز در خلال مسابقات جهانی اسپانیا در بین 87 کشور حاضر به عنوان فدراسیون برتر معرفی شد.
وی در خصوص عدم پخش مسابقات قوی ترین مردان در صدا و سیما، گفت: امسال صدا و سیما همکاری لازم را با ما نداشت و ورزشکاران این رشته همگی آماده حضور در مسابقات بودند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حتی مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت ایام دهه فجر در مهدیشهر سمنان برگزار شد که متاسفانه این مسابقات نیز از صدا و سیما پخش نشد.
ورزشی**1067**9118**
کد N2119960

وبگردی