آفتاب

موسیقی سنتی ایرانی در رومانی طنین انداز شد

موسیقی سنتی ایرانی در رومانی طنین انداز شد

بلگراد-ایرنا- کنسرت موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه «آوای باران» به سرپرستی موسسه گل جهانی صلح، شامگاه سه شنبه در سالن فیلرمونیک شهر پیتشت رومانی برگزار شد.

به گزارش ایرنااز سفارت ایران در بخارست،این برنامه به مناسبت نوروز 1398 و با هدف آشنایی بیشتر مردم رومانی با موسیقی سنتی ایران توسط سفارت کشورمان در شهر پیتشت رومانی برگزار و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.
مرتضی ابوطالبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در رومانی، معاون شهردار پیتشت و جمعی از مسئولان شهر و علاقمندان به موسیقی و فرهنگ کشورمان در این برنامه با شکوه حضور داشتند.
مرتضی ابوطالبی سفیر کشورمان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم پیتشت از کنسرت موسیقی سنتی ایرانی نسبت به تداوم فعالیت های فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد و برنامه هایی از این دست را در ایجاد شناخت متقابل مردم ایران و رومانی موثر دانست.
گروه موسیقی «آوای باران» با مدیریت و برنامه ریزی دکتر مجتبی حمید، 'دانیال معمار نژاد' خواننده، 'پیام جوانی' نوازنده تار، 'مجید خلیق' نوازنده بم تار، 'محمد میلادی گرجی' نوازنوه سنتور، 'محمد صادق محمد علی پور' نوازنده نی و تمبک اجرای برنامه کردند.
شبک**اروپام**436**1708
کد N2119868

وبگردی