آفتاب

در انتظار انتقال جذاب در دروازه غول‌های اروپا

در انتظار انتقال جذاب در دروازه غول‌های اروپا

نشریات اروپایی از احتمال یک معاوضه بزرگ بین منچستر یونایتد و رئال مادرید خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیبو کورتوآ سنگربان 26 ساله و بلژیکی رئال مادرید در ابتدای فصل به رئال پیوست اما شرایط برای او خوب پیش نرفت تا شایعاتی مبنی بر جدایی او به گوش برسد. کورتوآ در این فصل اشتباهات زیادی در دروازه رئال داشته و هرگز نتوانسته دروازه‌بان مطمئنی برای کهکشانی‌ها باشد. 

با بازگشت زیدان به مادرید و با توجه به اعتمادی که سرمربی  فرانسوی به ناواس دارد به نظر می‌رسد کورتوآ جایگاهی در تیم زیدان نداشته باشید و ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود.

از طرف دیگر انتقاد زیاد هواداران رئال از دخیا و فشار زیادی که روی او وجود دارد باعث شده به پیشنهادات خود جدی‌تر فکر کند و در پی جدایی از رئال باشد. پاریسن ژرمن یکی از گزینه‌های اصلی کورتو برای فصل آینده است و تلاش می‌کند راهی تیم فرانسوی شود. 

از طرف دیگر مدیران رئال مادرید چند سالی است به دنبال جذب دخیا هستند و تلاش می‌کنند این انتقال را در پایان فصل عملی سازند. یکی از پیشنهاداتی که مدیران رئال به دنبال ارائه آن هستند معاوضه دخیا و کورتوآ است. پرز سعی دارد با ارائه این پیشنهاد مدیران یونایتد را راضی به این انتقال کنند تا در نهایت بعد از چند سال این انتقال را عملی سازند. 

 

کد N2119723

وبگردی