آفتاب

افزایش 6 هزار صندلی به سینماهای اکران نوروزی

افزایش 6 هزار صندلی به سینماهای اکران نوروزی

تهران - ایرنا - همزمان با نوروز 1398 نزدیک به 47 سالن سینما با شش هزار و 700 صندلی برای اولین بار اکران فیلم‌های نوروزی را تجربه می‌کنند.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بر اساس اعلام سازمان سینمایی 47 سالن سینما با همت موسسه سینماشهر طی ماه‌های گذشته به مجموعه ظرفیت اکران سینمای ایران افزوده شده است.
سینما مرکزی ایذه یک سالن، سینما شهر آفتاب قم 3 سالن، سینما هنر شهر آفتاب شیراز یک سالن، سینما ایران مال 12 سالن، سینما داریوش بجنورد یک سالن از جمله شهرهایی هستند که همزمان با آغاز اکران نوروز دارای سالن سینما شده اند.
همچنین سینماهای ویلاژتوریست مشهد با 11 سالن، سینما آستارا تهران با 3 سالن، سینما ساحل اصفهان با 9 سالن، سینما فلسطین بروجرد با 2 سالن و سینما اکو مال مشکین دشت کرج با 6 سالن در نوروز اولین اکران عید را تجربه می‌کنند.
در مجموع تعداد 6 هزار و 785 صندلی در نوروز پیش رو (1398) در کشور میزبان حضور علاقمندان برای نمایش فیلم های نوروزی است.
به گزارش ایرنا، در نوروز امسال فیلم‌های سینمایی «متری شیش و نیم» در گروه سینمایی آستارا، «غلامرضا تختی» در گروه سینمایی استقلال، «چهارانگشت» در گروه سینمایی زندگی، «زندانی‌ها» در گروه سینمایی آزادی، «رحمان 1400» در گروه سینمایی ایران، «ژن خوک» در گروه سینمایی باغ کتاب و «پیشونی سفید 3» در گروه سینمایی فرهنگ اکران شده است.
فراهنگ**9246**9157
کد N2119122

وبگردی