آفتاب

درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک شد

درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک شد

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «هیس دختر ها فریاد نمی زنند» رئیس «مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران» شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهگی ایرنا از مرکز توسعه سینمای کودک، مجمع عمومی این مرکز تاسیس و اعضای شورای مرکزی آن انتخاب شدند.
مرکز توسعه سینمای کودک با حضور بیش از 50 نفر از اعضای پیوسته در خانه سینما برگزار شد و با تصویب اساسنامه پیشنهادی هیات مؤسس، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران رسما تاسیس و کار خود را آغاز کرد.
پس از اعلام موجودیت مرکز توسعه بلافاصله نخستین مجمع عمومی تشکیل و با برگزاری انتخابات، نادره ترکمانی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، سیدجواد هاشمی، بیژن بیرنگ، حسن آقاکریمی، داریوش بابائیان با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب شدند.
وحید گلستان و نادر یغمائیان نیز به عنوان اعضای علی البدل و امیر مشهدی عباس و علی نوری اسکوئی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل مرکز توسعه برگزیده شدند.
در نخستین جلسه شورای مرکزی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران که با حضور تمام اعضای شورای مرکزی و بازرس مرکز توسعه تشکیل شد، پوران درخشنده به عنوان رئیس مرکز توسعه برگزیده و حسن آقاکریمی نایب رئیس، داریوش بابائیان خزانه دار و سیدجواد هاشمی به عنوان سخنگوی مرکز انتخاب شدند.
مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران که فیلمنامه نویسان، کارگردانان، تهیه کنندگان و پخش کنندگان حوزه سینمای کودک و نوجوان ایران اعضای پیوسته آن هستند، تشکیلاتی غیردولتی است که تلاش مستمر و همه جانبه برای اعتلای سینمای کودک و نوجوان ایران را به عنوان هدف اصلی خود برگزیده است.
اعضای هیات مؤسس مرکز توسعه بیتا منصوری، نادره ترکمانی، ایرج طهماسب، حسن آقاکریمی، وحید گلستان، علی عبدالعلی زاده، رهبر قنبری، غلامرضا آزادی و وحید نیکخواه آزاد بودند که اساسنامه پیشنهادی مرکز توسعه را تدوین و به مجمع عمومی مؤسسان ارائه کردند.
فراهنگ**9246**9157
کد N2119103

وبگردی