آفتاب

دختر سه ساله مورد آزار خانواده اش قرار میگرفت

دختر سه ساله مورد آزار خانواده اش قرار میگرفت

پرنیا دختر ۳ ساله‌ای که ۲ ماه پیش ناپدید شده بود عصر روز گذشته با تلاش پلیس آگاهی استان به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش آفتاب، سردا عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز به رکنا گفت: روز شنبه 27 مرداد ماه سال جاری ماجرای ناپدید شدن دختربچه 3 ساله‌ای به نام پرنیا به اداره پلیس آگاهی استان البرز مخابره شده و تیمی از کارآگاهان برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان به صورت شبانه روزی پیگیر پرونده بودند و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، سرنخ‌هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرد.

سردار محمدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه از سراسر کشور تماس‌هایی با پلیس مبنی بر اینکه کودک ۳ ساله را شناسایی کرده اند، گرفته می‌شد بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به آدرس‌های مورد نظر اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون، از آن‌ها رفع اتهام شده و آزاد می‌شدند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه ها، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا اینکه از طریق اقدامات فنی و گسترده، به یک زوج جوان که با یک کودک ۳ ساله مشاهده شده است، مشکوک شدند.

وی گفت:خانه این زوج جوان در جاده قزل حصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع و نیز هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از خانه، پرنیا کوچولو را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده و در یکی از اتاق‌های خانه پنهان کرده بودند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی پلیس، این کودک ۳ ساله در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند.

سردار محمدیان ادامه داد: پس از بازگشتن این دختر 3 ساله که موهایش برای ردگم کنی رنگ شده بود کارآگاهان متوجه کودک آزاری پرنیا از سوی خانواده‌اش قرار گرفتند که پس از تجسس های اطلاعاتی و مشخص شدن ماجرای کودک آزاری، دختر 3 ساله با دستور مقام قضایی در اختیار بهزیستی استان البرز قرار گرفت. بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع، رکنا
کد N2119013

وبگردی