آفتاب

موسوی: راه پیشرفت کشور واگذاری انقلاب به جوانان است

موسوی: راه پیشرفت کشور واگذاری انقلاب به جوانان است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت دانشگاه‌های استان از دانش آموزان، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کردند که انقلاب باید به جوانان نخبه و متعهد سپرده شود.

به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی در مراسم افتخار بیست و پنجم اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با بیان این که تلاش 25 ساله مدیران و دانش‌آموزان یزدی در کسب مقام اول کنکور سراسری درسی مهم برای دست‌اندرکاران نظام است، اظهار کرد: دستاوردهای آموزش و پرورش یزد نتیجه تلاش و احساس مسئولیت مدیران سابق و همت مدیران امروز است.

وی افزود: عدالت آموزشی در تمام جهات باید در سطح استان یزد اجرا و فاصله آموزشی شهرستان‌های استان کمتر شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: کم شدن فاصله آموزشی شهرستان‌های یزد مستلزم تلاش بیش از پیش مدیران سیستم آموزشی استان است.

موسوی بیوکی توجه بیشتر به بحث پژوهش را از جمله ضرورت‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و بیان کرد: هر قدر توجه به پژوهش و آموزش و پرورش بیشتر شود فرآیند توسعه استان سریعتر انجام می‌شود.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران با بیان این که استان یزد از ابتدا تاکنون در بحث نخبه پروری پیشرو بوده و است، تصریح کرد: حفظ دستاوردهای تربیتی، فرهنگی و آموزشی استان ضروری است.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به ضرورت تأمین نیازهای معیشتی معلمان، تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفع دغدغه معیشت فرهنگیان باید در اولویت اجرایی آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش دانشگاهیان استان برای حمایت از دانش آموزان برتر، خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان شرایط لازم برای استفاده دانش آموزان از فضاهای آزمایشگاهی و استادان راهنما ایجاد کنند.

موسوی بیوکی در پایان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کردند که انقلاب باید به جوانان نخبه و متعهد سپرده شود و این تنها راه توسعه و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام

کد N2119003

وبگردی