آفتاب

قهرمان مسابقات داخلی و نماینده ایران در جام جهانی زولا مشخص شد

قهرمان مسابقات داخلی و نماینده ایران در جام جهانی زولا مشخص شد

با برگزاری بازی فینال مسابقات داخلی زولا در روز ۲۶ اسفند، تیم برتر ایران برای اعزام به مسابقات جام جهانی زولا انتخاب شد.

طی این مسابقات رسمی، ۶  تیم در مرکز ورزش های الکترونیکی تک کاف در مهر شهر کرج با هم به صورت فشرده رقابت کردند تا در نهایت تیم اکسین، به عنوان نماینده ایران در جام جهانی زولا انتخاب شد.

تیم اکسین به سرپرستی آقای فرامرزی قهرمان سال ۱۳۹۷ ایران شد تا در مسابقات جهانی نماینده ایران باشد. در این بازی ها امین مرشدی، امین فرامرزی، علیرضا غلامرضایی، میلاد غلامرضایی، محمد گیلانی، امیرمحمد پاک نژاد، تیم اکسین را همراهی کردند.

همچنین از علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر و جنگی دعوت می‌کنیم با ثبت نام در وب سایت بازی زولا از این تجربه هیجان‌انگیز لذت ببرند.

خبر خوب اینکه؛ زولا به عنوان پرطرفدارترین بازی آنلاین کامپیوتری در ایران، عیدی ها و تخفیف های ویژه ای را در ایام نوروز به بازیکنان خود ارائه میدهد تا این بازی در تعطلات پیش رو جذابیت و هیجان بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که بازی زولا در ایران بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق تولیدکننده این بازی، با همکاری مشترک شرکت سورنا فعالیت دارد و تنها از طریق وب‌سایت [span dir='LTR']www.zula.ir ارائه می‌شود، بنابراین هیچ نمایندگی و یا ناشر دیگری مجوز پخش این بازی را ندارد.

2121

کد N2118984

وبگردی