آفتاب
فینال لیگ والیبال با یک ساعت تاخیر آغاز می شود؛

راهکار عجیب مسئولان برای جلوگیری از ورود باران به داخل سالن!

راهکار عجیب مسئولان برای جلوگیری از ورود باران به داخل سالن!

در حالی که قرار بود فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ آغاز شود این بازی با تأخیری بیش از یک ساعت شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال قرار بود از ساعت ۱۶ امروز بین دو تیم سایپا تهران و شهرداری ورامین برگزار شود. در حالی که از دو روز گذشته پیش بینی می‌شد که بارش باران و ورود آب به سالن ۱۲ نفری آزادی می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای این دیدار شود اما هیچ راهکاری برای آن پیدا نشد تا بازی امروز به خاطر چکه کردن آب در سالن، به تأخیر بیافتد.

تهران امروز شاهد بارش بارندگی است به همین دلیل آب باران وارد سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد و مسئولان از سطل برای جلوگیری از پخش شدن آب در سالن استفاده کردند. پس از گذشت بیش از یک ساعت، مسئولان از نایلون در سقف آزادی استفاده کرده اند تا آب درون سالن مسابقه ورود نکند و بتوانند بازی را آغاز کنند! هم اکنون بازیکنان از رختکن وارد سالن شده اند تا خود را برای شروع بازی گرم کنند. این امکان وجود دارد که در ادامه و طی برگزاری بازی نایلون هم نتواند مانع رود آب به سالن شود.


تصویری از نایلون‌هایی که قرار است جلوی ورود آب به سالن را بگیرند! 

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ در جمع خبرنگاران در مورد مشکل به وجود آمده و تأخیر در بازی فینال گفت: طبق قانون می‌توانستیم ۴ ساعت برای برگزاری بازی تأخیر داشته باشیم. خوشبختانه ما در طول این یک ساعت توانستیم مشکل را حل کنیم تا بازی فینال آغاز شود.

به گزارش مهر، تیم والیبال سایپا روز پنجشنبه در بازی نخست موفق شد شهرداری ورامین را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و امروز در صورت پیروزی قهرمان سوپرلیگ خواهد شد.

کد N2118213

وبگردی