آفتاب

کریمی: نمی‌دانم دربی حالت فینال دارد یا نه/ فشردگی بازی‌ها مارا خسته کرده بود

کریمی: نمی‌دانم دربی حالت فینال دارد یا نه/ فشردگی بازی‌ها مارا خسته کرده بود

هافبک استقلال در مورد شرایط تیمش توضیح داد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کمی به خاطر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان خسته بودیم. اما خدا را شکر خوب بازی کردیم موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که از آن استفاده نکردیم اما مهم سه امتیاز مسابقه بود که آن را گرفتیم تا در کورس بازی‌ها بمانیم و در کورس رقابت برای قهرمانی هستیم و امیدواریم که بعد از عید بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و امتیازات لازم را برای قهرمانی بگیریم.

هافبک استقلال در مورد افت بازیکنان این تیم در نیمه دوم اظهار داشت: در بازی امروز یک بر صفر از حریف پیش بودیم و طبیعی بود که بخواهیم بازی را حفظ کنیم و کمی عقب نشستیم اما چشم به ضدحملات داشتیم. متأسفانه مثل بازی با العین از موقعیت‌هایمان استفاه نکردیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را یک بر صفر تا آخر نگه داریم و به سه امتیاز برسیم.

وی در مورد دربی ۸۹ که گفته می‌شود برنده آن قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند ما یک تیم هستیم و پرسپولیس هم تیم دیگر، سه تیم دیگر هم هستند. نمی‌دانم دربی حالت فینال دارد یا نه اما تیم‌های دیگر هم هستند تلاش می‌کنیم سه امتیاز دربی را بگیریم و خودمان را در کورس نگه داریم پرسپولیس هم یکی از بهترین تیم‌ها است که دو سال است قهرمان شده و تیمی یکدست دارد چندسال است بازیکنانش با هم کار می‌کنند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و بعد از چند سال بتوانیم قهرمان شویم.

کریمی در مورد اینکه چقدر امیدواریم با استقلال قهرمان لیگ شوید، گفت: خیلی امیدواریم  نتایجی که به دست آوردیم گویای همه چیز استاگر ۱۰-۱۱ بازی قبلی ما را ببینید و نتایج‌مان را که به دست آوردیم ببنید گویای همه چیز است. در تیم یک پیمانی بستیم که همه توان‌مان را برای قهرمانی و خوشحالی هواداران بگذاریم. در آخر هم می‌خواهم سال نو را به همه مردم ایران به خصوص هواداران استقلال تبریک بگویم امیدوارم سال خوبی را داشته باشند و خوشحال‌تر نسبت به سال قبل باشند و همه چیز خوب باشد.

 

کد N2117450

وبگردی