آفتاب

پرسپولیس، فولاد و نفت مسجد سلیمان جریمه شدند

پرسپولیس، فولاد و نفت مسجد سلیمان جریمه شدند

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه های پرسپولیس، فولادخوزستان و نفت مسجد سلیمان را به دلیل تخلفاتی که تیم های آنها در لیگ برتر باشگاه های کشور مرتکب شدند، جریمه کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، «ماروآمنونیو» مربی تیم فولاد خوزستان در دیدار مقابل پرسپولیس، تخلفات غیرورزشی که منجر به اخراجش شد، انجام داد تا به توبیخ کتبی محکوم شود. «ایمان سعیدی» ماساژور تیم خوزستانی نیزبه دلیل ورود به زمین بازی و اهانت که سبب بی نظمی شد، به توبیخ کتبی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم فولاد به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
به دلیل فحاشی هواداران تیم پرسپولیس در مصاف با فولاد به تیم داوری و پرتاب بطری، باشگاه سرخپوشان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل فحاشی هوادارانش در دیدار برابر تیم فولاد خوزستان باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
«امیر صادقی پناه» مدیر رسانه ای تیم پارس جنوبی جم هم در دیدار برابر نساجی مازندران مرتکب تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم شد.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم تراکتورسازی تبریز با 43 امتیاز و یک بازی بیشتر صدرنشین است و تیم های سپاهان(42 امتیاز)، پرسپولیس(42 امتیاز) و استقلال تهران(40 امتیاز) با یک بازی کمتر به ترتیب در رده دوم تا چهارم قرار دارند.
ورزشی**9029**2024
کد N2117032

وبگردی