آفتاب

آغاز نشست نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر

آغاز نشست نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر

نشست نقد و بررسی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد.

به گزارش ایسنا، نشست نقد و بررسی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ۲۵ اسفندماه در سالن کنفرانس دفتر موسیقی برگزار می‌شود.

علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر) و همچنین شهرام صارمی (مدیر اجرایی جشنواره)، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه (۲۵ اسفندماه) در جمع منتقدان و خبرنگاران حاضر شدند تا به پرسش‌های آنها درباره جشنواره موسیقی پاسخ دهند.

ترابی در ابتدای نشست در سخنانی گفت: الان در جایگاهی ایستادیم که با آرامش بیشتر و نگاه همه جانبه‌تری می‌توانیم به رخداد نگاه کنیم. جشنواره امسال در سال اقتصادی سختی برگزار شد به نظرم در نهایت سخت‌کوشی تلاش شد وضعیت برگزاری جشنواره آسیب نبیند.

شهرامی صارمی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه جشنواره تمام شده بهتر می‌توان به پرسش‌ها پاسخ داد.

ترابی درباره دبیر دوره آینده بیان کرد: شورای ارزیابی جشنواره برگزار شد اما با توجه به حضور نداشتن آقای فرهت در ایران، به نتیجه نرسیدند و بعد از تعطیلات دوباره پیگیری خواهیم کرد.

ترابی همچنین بیان کرد: درباره بخش پاپ دو دیدگاه متضاد وجود دارد؛ اول می‌گوید جشنواره در اختیار بخش پاپ است و دیدگاه دیگر می‌گوید این بخش جدی گرفته نمی‌شود. هیچ بخش و هیچ گونه‌ای رقابتی نبوده که رقابتی بودن پاپ کنار گذاشته شود. اگر بخواهیم به پاپ جدی‌تر بپردازیم قاعدتاً مخاطب کمتری خواهد داشت. من هم فکر می‌کنم باید تعادلی در این بخش به وجود بیاید و از هر دو نمایندگان پاپ در جشنواره حضور داشته باشند. در شرایط کنونی گریزی نداریم که بخشی از جشنواره را به موسیقی پاپ اختصاص بدهیم.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار شد.

ادامه دارد…

کد N2116777

وبگردی