آفتاب

قلعه نویی: اشتباهات داوری 8 امتیاز از سپاهان گرفت

قلعه نویی: اشتباهات داوری 8 امتیاز از سپاهان گرفت

اهواز– ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از دیدار تیم ما مقابل پرسپولیس تاکنون هشت امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از تیم ما کسر شده است.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه ‌نویی روز جمعه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: به جز چند دقیقه آخر که فولاد روی دروازه ما فشار آورد، در سایر دقایق تیم برتر میدان بودیم. به آقای قطبی تبریک می ‌گویم که تیم خوبی درست کرده است، قطعا با وجود این مربی و امکانات باشگاه فولاد در سال ‌های نه چندان دور تیم فولاد قدرتمندی خواهیم دید.
وی اضافه کرد: امروز شاهد یک بازی خوب بودیم که هم تیم فولاد و هم ما می ‌توانستیم برنده باشیم؛ درعین حال امروز بازی فوتبال، ما را تنبیه کرد چرا که موقعیت های بسیاری داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آن ها استفاده کنیم.
سرمربی تیم سپاهان گفت: شرایط تیم ما در این فصل می ‌توانست خیلی بهتر باشد اما بعضی مسائل نه دست من قلعه ‌نویی است و نه دست افراد دیگر می توانند آن را درست کنند. حضور امروز من در کنفرانس خبری، فقط به خاطر این بود که می ‌خواستم به مردم خوزستان و آن عزیزانی که این استادیوم را درست کردند، تبریک بگویم هر چند در کشور ثروتمندی مثل ایران باید شرایط اقتصادی و ورزشی ما بهتر باشد به گونه ای که حداقل 50 استادیوم این شکلی داشته باشیم.
وی گفت: به خاطر ساخت این ورزشگاه مدرن به مسئولان باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان تبریک می گویم و معتقدم وجود چنین ورزشگاه هایی به زیبایی مسابقات کمک می کند.
وی ادامه داد: آمدن قطبی به فولاد و شیوه خاصی که دارد ، می‌ تواند فولاد خوزستان را به جایگاهی برساند که همچون سال‌ های قبل هفت بازیکن از 11 نفر تیم ملی خوزستانی باشند. قطعاً با علمی که قطبی دارد این کار انجام خواهد شد.
قلعه نویی در خصوص قضاوت داور این دیدار گفت: باید به تیم داوری امروز تبریک گفت. آن ها داورانی هستند که همچون داوران دیگر در فضاهای مسموم گام بر نمی دارند. برخی داوران که حتی قدیمی هستند می ‌توانند با پنج سوت معمولی، پدر یک تیم را در بیاورند. ما در بازی با تراکتورسازی در حال گل زدن بودیم، اما داور بی جهت سوت زد. اگر داوران پنج سوت این مدلی بزنند، می ‌توانند سر یک تیم را ببرند. از آقای زاهدی ‌فرد و تیم داوری‌ شان تشکر می ‌کنم که واقعا داوران خوبی هستند.
وی در خصوص برنامه ‌ریزی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مسابقات لیگ گفت: یک سال سپاهان در چهار جبهه و در چهار جام می ‌جنگید اما آن موقع کسی دم از عدالت نمی ‌زد. سپاهان در جام باشگاه ‌های جهان، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود و هر سه روز یک بازی داشت. ما در مورد برنامه ‌ریزی لیگ به آقای فتاحی هم گفتیم که عادلانه برنامه‌ ریزی کنند. ما پیش از این دیدار می ‌توانستیم با ذوب‌آهن بازی کنیم، اما بازی ما را گرفتند و به تیم دیگری دادند.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6002
کد N2116435

وبگردی