آفتاب

دو و میدانی کار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا برنزی شد

دو و میدانی کار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا برنزی شد

تهران- ایرنا- سیده فاطمه سیما شادکام نماینده تیم ملی نوجوانان دو و میدان ایران به مدال برنز ماده 2000 متر بامانع سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا دست یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در جریان برگزاری سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا (هنگ کنگ 2019) لحظاتی پیش سیده فاطمه سیما شادکام موفق شد تا نخستین مدال تیم ملی نوجوانان ایران را با نمایشی دیدنی در مسابقه 2000 متر بامانع بدست آورد.
وی به رغم آسیب دیدگی ، با ثبت رکورد 7:32.53 دقیقه به مدال برنز دست یافت.
در این رقابت ورزشکاری از ژاپن با رکورد 7:06.53 دقیقه قهرمان شد و دو و میدانی کار قزاقستان نیز با زمان 7:22.88 دقیقه به عنوان دومی رسید.
همچنین زهرا عرب رستمی دیگر نماینده تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ماده پرتاب چکش با ثبت رکورد ۵۸.۷۹ متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش نوجوانان ایران به مقام چهارم دست یافت.
ورزشکاری از کشور چین تایپه با رکورد ۶۲.۸۰ قهرمان شد و پرتابگرانی از هند و چین نیز به ترتیب با رکوردهای ۶۱.۹۳ و ۵۹.۹۰ متر دوم و سوم شدند.
پیش از این ریحانه آرانی با رکورد 57.36 متر رکورد دار این ماده بود.
سومین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 24 تا 26 اسفند به میزبانی هنگ کنگ در حال برگزاری است و تیم ایران با ترکیب 20 نفره در این رویداد شرکت کرده است.
ورزشی**9128**1553
کد N2116213

وبگردی